ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

20 April 2013

satu lawan satu dengan bekas tuan yang di kencingkannya....berahim katak bakal hilang deposit.!!!

Calon PAS Nik Abduh Nik Abdul Aziz akan berhadapan satu lawan satu dengan Datuk Ibrahim Ali yang bertanding sebagai calon bebas di kerusi Parlimen Pasir Mas.

Perkara ini mengejutkan apabila calon Barisan Nasional (BN) Che Johan Che Pa yang hadir di Pusat Penamaan Calon pagi ini tidak menghantar borang pencalonannya.

Che Johan yang merupakan timbalan ketua Umno Bahagian Pasir Mas itu juga dikatakan mempunyai talian persaudaraan dengan Ibrahim.

Calon PAS Nik Abduh juga merupakan anak lelaki kepada menteri besar sementara Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Presiden Pertubuhan Peribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) itu kecewa sebelum ini kerana tidak diberikan alasan mengapa tidak dicalonkan sedangkan Naib Presidennya Datuk Zulkifli Noordin dipilih menjadi calon BN bagi kerusi parlimen Shah Alam.

“Saya tidak disenaraikan maknanya saya tidak diberi peluang, sebab-sebabnya saya tak tahu. Mungkin rupa paras saya tak cantik atau sebagainya,” katanya awal minggu ini.

Baru-baru ini bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad mencadangkan BN agar meletakkan Ibrahim sebagai calon dan berjanji untuk berkempen di Pasir Mas sekiranya presiden Perkasa itu terpilih.

Dr Mahathir yang juga merupakan penaung kepada Perkasa juga berkata, orang-orang seperti Ibrahim diperlukan oleh negara.

Ibrahim sebelum ini pernah mengugut mahu membakar bible berbahasa Melayu dan menjadi jaguh mempertahankan hak keistimewaan golongan Bumiputera walaupun ianya telah dijamin oleh Perlembagaan Persekutuan.

Pada pilihan raya umum lalu, Ibrahim bertanding di atas tiket PAS dan menang kerusi Parlimen Pasir Mas selepas mengalahkan calon BN, Ahmad Rosdi Mahamad dengan majoriti 8,991 undi.

Beliau kemudiannya menghianati  PAS dan mengumumkan dirinya sebagai wakil rakyat bebas.

 

 

penyapu sial

 

 

katak penghianat bertemu dengan tuan lama yang di kencingkan..beliau bakal hilang deposit kali ini...siapa lagi yang tergamak dengan ikhlas nak mengerah kudrat untuk membantu memenangkannya...pasti siapa yang melihat sejarah bagaimana katak ini telah mengencingkan PAS yang telah banyak menolong memenangkan di PRU 2008 dahulu...tidak berani mengambil risiko sekali lagi...

kita nak tengok samada orang orang BN akan tolong kempen untuk katak ini atau tidak atau  hanya  beliau dengan si tua kutuk kafir lahanat mahathir yang akan terpekik terlolong berkempen untuk dia....najib sendiri pun takut nak ambil risiko terima katak ini jadi ahli UMNO.....inikalilah kasi buang ini katak ke lubang taik bersama UMNO-BN...!!!!

No comments:

Post a Comment