ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

18 April 2013

najib haramjadah memang jantan tak bermoral....merayu minta undi dengan kakitangan kerajaan...pergi mamposlah kamu dengan UMNO...kakitangan kerajaan tak lupa di kencingkan kerajaan UMNO-BN bila sumbangan EPF di rembat oleh penyamun ini....!!!!

‘Kalau sayang saya, tolong saya’, kata Najib kepada penjawat awam

Penjawat awam hari ini diminta untuk membantu Datuk Seri Najib Razak dalam pilihan raya akan datang semasa beliau melancarkan projek perumahan mampu milik, eksklusif untuk demografi di sini.

Perdana menteri kerajaan sementara itu turut menyelar calon PAS bagi kerusi parlimen Putrajaya Datuk Husam Musa yang merayu undi di sini sejak pencalonannya diumumkan minggu lepas.

“Saya tak lupa jasa penjawat awam ... Kalau sayang saya, tolong saya nanti,” kata Najib kepada penjawat awam yang memenuhi auditorium hotel The Everly di sini yang mengangkat sepanduk “Saya Sayang PM” kepadanya.

Najib di sini untuk melancarkan perumahan 1Malaysia untuk penjawat awam (PPA1M) yang menawarkan 10,336 unit rumah berukuran 1,000 hingga 1,500 kaki persegi berharga RM150,000 dan RM300,000.

Projek ini telah dikritik oleh Husam malam tadi dalam perhimpunan besar pertamanya yang membangkitkan harga mahal hartanah di Putrajaya berbanding dengan jirannya di Bukit Damar, Dengkil.

“Kalau ada sehari dua ni orang turun nak minum teh dengan kita di kantin. Hati-hati lah ya,” kata Najib merujuk kepada Husam yang sudah mula mendekati penjawat awam di sini.

“Ini bukan soal dia daripada negeri ambo ... Ini soal masa depan negara kita,” kata Najib.

 

 

penyapu sial

 

 

ini jantan sial memang tak bermoral...pergi mampos dengan rayuan buaya darat politik busuk UMNO-BN...kita sebagai kakitangan awam jangan lupa jantan ini dan UMNO-BN telah kencingkan kakitangan awamnya sendiri...dia pikir majoriti kakitangan awam yang berbangsa melayu dan berugama islam mudah lupa apa yang UMNO -BN telah buat...dia pikir dengan PRIMA dia pikir boleh beli undi kita ka...ceh...ingat beli rumah tu tak bayar dan tak kena kelentong apa apakah ....

selagi UMNO-BN memerintah , mereka akan sentiasa kelentong dan merembat hak kakitangan awam...sebelum ini seingat ambo ,zaman tok ayah kito...sepatutnya sumbangan EPF kakitangan kerajaan dan kerajaan di sumbang sampai kita pencen...tetapi kini di pendekkan dari 10 tahun kepada 3 tahun...berapa sen lah yang ada dalam akaun kita nanti bila kita dah pencen...dah la tu...akaun 2 kita yang seciput habis di rembat dengan alasan masuk skim pencen...apa ke jadahnya...???

kakitangan awam singapura yang negara nya tidak punya hasil seperti negara kita ,potongan dan sumbangan EPF oleh kakitangan dan kerajaan sampai pencen..tu pasal bila mereka pencen ...mereka mewah...tak perlu hendak cari kerja lepas mereka pencen dari perkhidmatan awam...masa itulah mereka dapat berehat dan beribadat mengisi masa hari tua dan tak perlulah memikir untuk berhempas pulas bekerja di umur makin senja...dengan ini membuka peluang generasi muda peluang pekerjaan...

itu sebab mereka dapat beli rumah sebiji cash di johor bharu atau di mana mana dalam malaysia tanpa perlu berhutang dengan mana mana institusi kewangan...nampak tak kerajaan UMNO-BN  kelentong kakitangan awamnya....rasuah yang berleluasa  menyebab kerajaan UMNO-BN tak mampu nak jaga  kebajikan kakitangan awamnya....!!!

kalau ada kakitangan awam nak sayang  najib silakan....hadiah yang tak terduga  menanti  anda selepas UMNO-BN menang PRU nantui...

antaranya..

1.minyak naik

2.barangan naik

3.segala cukai termasuk GST naik

4.AES perompak rakyat dan projek kroni di kuatkuasakan

 

No comments:

Post a Comment