ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

04 April 2013

Jika ROS ikut telunjuk syaitan yang di kenali....PAS sedia tawar simbol parti kepada DAP...dan jika ini berlaku...adakah SPR akan keluarkan peraturan melarang berkongsi simbol parti...????

 

PAS bersedia menawarkan simbol partinya kepada calon DAP seandainya parti sekutunya itu dibatalkan pendaftaran oleh Pendaftar Pertubuhan (ROS).

Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang  berkata langkah itu dibuat kerana amalan “berkongsi” logo dalam pakatan pembangkang pernah diguna sebelum ini khasnya di Sabah dan Sarawak.

“PKR (Parti Keadilan Rakyat) ada pembahagian parti-parti di Sabah,” katanya dalam sidang akhbar di rumahnya di Rusila di sini hari ini.

“Saya dimaklumkan di sana parti-parti (pembangkang) Sabah guna simbol PKR dan kita mengizinkan rakan PR (Pakatan Rakyat) guna simbol PAS.

“Seperti yang diuar-uar oleh media, kemungkinan DAP akan diambil tindakan sebab mesyuarat agung dia. Kalau DAP tidak dibenarkan guna simbol (roket) dia (oleh ROS), PAS bersedia beri simbol PAS.”

PAS sedia memberi kerjasama tersebut sekiranya ROS menggantung DAP sebagai parti politik sementara menunggu siasatan mengenai dakwaan penyelewengan ketika pemilihan Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) parti itu selesai.

Ketika pemilihan CEC Disember lepas sepatutnya ada 2,576 perwakilan mengundi bagi memilih 20 anggota CEC, namun 753 perwakilan yang layak tidak diberi peluang berbuat demikian.

Bagaimanapun, pimpinan DAP kemudian mendakwa ada kesilapan teknikal dalam penjumlahan undi dan mengarahkan pengiraan semula undi dan membuat pembetulan, menyebabkan beberapa anggota parti membuat aduan kepada ROS. — Bernama

 

 

penyapu sial

 

 

wa tak heran kalau SPR pula memainkan peranan dengan mengeluarkan arahan/larangan bertanding berkongsi simbol parti...seperti apa yang telah berlaku di pilihanraya kecil Bukit gantang dan beberapa pilihanraya kecil sebelum ini di mana parti parti komponen dalam PR telah di larang berkempen membantu calon pakatan rakyat yang lain menggunakan simbol parti masing masing.( larang guna logo jika tidak bertanding ).

taktik kotor sebegini sememangnya tak asing lagi boleh berlaku...seperti yang yang di ketahui umum...puak haramjadah yang memerintah yang sedang nazak akan guna apa cara untuk memenangi PRU ini..ROS adalah salah satu badan kerajaan yang jadi anjing suruhan parti haramjadah ini yang mana telah menghalang penubuhan parti pakatan rakyat secara berdaftar sebelum ini...

jadi wa tak heran kalau mereka ini bergabung untuk mensabotaj PR dalam PRU 13 kali ini...gabungan ROS + SPR = komponen PR di haramkan bertanding...sama sama kita tengok drama  putar belit  anjing anjing UMNO-BN seterusnya....!!!!

jadi untuk membersihkan taktik terkutuk sebegini dari berleluasa sekian lama...kita sebagai rakyat wajar bersama sama menolak parti syaitan ini di PRU 13 nanti

No comments:

Post a Comment