ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 April 2013

bagai menghantar sotong balik ke laut...menteri sotong dan bini menafikan beliau tergolong golongan bangsawan...bior betul mamat sotong nie cakap..kah kah kah...!!!!

Hishammuddin: Dakwaan saya dan isteri orang bangsawan adalah bodoh

KLUANG, 26 April — Calon Barisan Nasional (BN) yang juga penyandang Kerusi Parlimen Semberong Datuk Seri Hishammuddin Hussein menyifatkan dakwaan beliau dan isteri golongan bangsawan serta tidak bergaul dengan masyarakat setempat sebagai dakwaan bodoh.

“Saya katakan dakwaan itu bodoh kerana mereka (yang lemparkan dakwaan) tidak tahu bagaimana rapatnya hubungan saya dan isteri (Datin Seri Tengku Marsila Tengku Abdullah) dengan masyarakat di Semberong.

“Hanya orang di Semberong sahaja yang tahu,” katanya pada majlis ramah mesra dengan penduduk Kampung Melayu Batu Empat, Paloh yang turut dihadiri calon BN bagi kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Paloh Teo Yap Kun, di sini hari ini.

Kata Hishammuddin, hubungan beliau dan isteri dengan penduduk di kawasan Parlimen Semberong adalah seperti sebuah keluarga besar.

Dalam pada itu beliau turut meminta pengundi di Johor agar menolak kehadiran orang kuat pembangkang yang mencuba nasib di negeri berkenaan.

Jangan bagi peluang mereka bertapak di negeri ini, katanya yang meminta pengundi menggagalkan usaha penasihat DAP Lim Kit Siang untuk bertapak di Johor dengan “menghantar roket ke bulan”.

Beliau juga meminta pengundi mengekalkan Johor sebagai kubu kuat Umno dan BN. – Bernama

 

 

penyapu sial

 

 

 

bila masakah  rakyat sembrong tau...???....yang rakyat sembrong tau dia nie kaki klentong dan kaki tungang arak adalah...!!!!

sotong nie faham apa yang dia cakap....selalu memang begitulah cakapnya merapu terkena gas yang di lepaskan oleh bini sepupunya di putrajaya...

turun sekali skala di sembrong dah sibuk tidak mengaku dari golongan bangsawan...turun pun cuma nak beli undi ( rasuah ) rakyat sana  terutama di musim PRU buat apa..kalau betul prihatin dengan rakyat di sana  cuba usahakan bantu rakyat mengurangkan kos dan tekanan hidup dengan penurunan harga minyak dan barangan serta penambahbaikan pendapatan rakyat supaya mampu menampung hidup masa kini 

hapuskan pptn dan pelbagai cukai serta peningkatan sosio ekonomi rakyat itulah lebih di utamakan dari  rhetorik slogan  1 malaysia yang ntah apa apa...dan kebanyakan meniru idea pakatan rakyat...!!!!

No comments:

Post a Comment