ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 April 2013

berahim katak keciwa terpilih jadi calon katak....mengaku wajahnya tak cantik ( serupa wajah katak ) penyebab BN tak pilihnya....!!!

Ibrahim Ali kecewa diketepikan BN

 

betul tu ...tak payah  guna otak...serupa katak...jadi makanan ular ( UMNO-BN )

Kota Bharu: Presiden Pertubuhan Peribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali kecewa kerana tidak diberikan laluan oleh Barisan Nasional (BN) untuk bertanding atas tiket parti itu bagi mempertahankan kerusi Parlimen Pasir Mas yang dimenanginya pada 2008.

Katanya, beliau akan tetap mempertahankan kerusi itu sebagai calon bebas.

Jelas Ibrahim, beliau kecewa kerana tidak diberikan alasan kenapa beliau tidak boleh jadi calon BN sedangkan naib presidennya, Zulkifli Noordin dicalonkan oleh BN bagi kerusi Parlimen Shah Alam.

"Saya tidak disenaraikan maknanya saya tidak diberi peluang, sebab-sebabnya saya tak tahu. Mungin rupa paras saya tak cantik atau sebagainya. Tapi saya ingin nyatakan di sini walaupun saya bertanding di Pasir Mas bukan bererti saya menentang BN. Saya kira hal Pasir Mas ini isolated case (kes terpencil)," katanya.

Ibrahim berkata demikian kepada pemberita sebaik tiba di Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra, Pengkalan Chepa dan disambut oleh kira-kira 300 penyokongnya termasuk ahli Perkasa.

BN mencalonkan Timbalan Ketua UMNO Bahagian Pasir Mas, Che Johan Che Pa bertanding di kerusi itu.

Tegas Ibrahim, beliau bukan berdendam dengan BN atau UMNO apabila memutuskan mahu bertanding di Pasir Mas sebaliknya menasihati semua ahli Perkasa supaya menyokong calon yang dikemukakan oleh BN.

Katanya, keputusan beliau itu adalah atas permintaan penduduk Pasir Mas dan kerana masih ada banyak agenda yang mahu beliau perjuangkan khususnya yang menyentuh hal ehwal orang Melayu dan agama Islam.

Dalam pada itu, Ibrahim berterima kasih kepada Datuk Seri Najib kerana memilih Zulkifli bertanding menggunakan tiket BN

 

 

penyapu sial

 

 

Anda permainkan PAS setelah PAS memberikan anda ruang dan peluang untuk bertanding di atas tiketnya pada 2008. Kini anda pula dipermainkan BN sekalipun anda telah mengampu begitu hebat, lebih dari orang lain.

Nak bertanding Bebas? Silakanlah tapi UMNO BN akan tetap mengundi calon mereka, dan akan terus ketepikan Pak katak....

Mati berangan dan mati beragan untuk menjadi MB Kelantan...

Jadi calon Bebas?????...Alamat hilang depositlah si katak ni.
Itulah akibatnya lawan TG. Nik Aziz....Dan tidak mengenang budi PAS.
Ini kalilah......Out you go, Ibrahim.....Kah... kah... kah...

No comments:

Post a Comment