ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

14 April 2013

dengan merasuah 1 malaysia dan pengundi hantu ,pemuda barisan najis berjanji lumur najis kerusi lembah pantai untuk raja tong taik....elok la tu najis bertemu taik....PRU 13 campak kedua duanya ke lubang taik....!!!!

 

Pemuda Barisan Nasional (BN) berjanji akan menghadiahkan kerusi Parlimen Lembah Pantai kepada Datuk Raja Nong Chik Zainal Abidin, kata pengerusinya Khairy Jamaluddin hari ini.

Khairy berkata dengan sokongan BN Youth Volunteer (BNYV) yang diasaskannya serta jentera parti komponen lain, hasrat tersebut mampu direalisasikan dan memastikan Lembah Pantai dirampas semula daripada pembangkang.

“Barisan Nasional Youth Volunteer kini memiliki 10 ribu ahli, mereka ini sudah dilatih untuk berkempen sejak setahun lalu.

“Dengan kekuatan BNYV ini dibantu dengan jentera parti, saya yakin kita mampu hadiahkan Lembah Pantai kepada Raja Nong Chik,” kata Khairy selepas melancarkan jentera BNYV di Bangsar pagi ini.

Menurut Khairy, walaupun pemuda BNYV ini bukan ahli berdaftar dengan mana-mana parti politik dalam BN, tetapi tenaga dan semangat mereka penting dalam membantu kemenangan BN pada Pilihan Raya 2013 ini.

“BNYV ini tidak mensyaratkan ahlinya menyertai mana-mana parti politik dalam BN dan ia juga tidak mempunyai hierarki seperti bahagian atau cawangan dalam parti politik.

“Walaupun mereka ini bukan ahli, tapi semangat dan peranan mereka akan memastikan kemenangan BN terutamanya saluran pengundi muda,” katanya lagi.

Pelancaran jentera BNYV hari ini di Bangsar sangat penting, bukan sahaja kepada Lembah Pantai tetapi juga kerana lokasinya yang sering menjadi tumpuan anak muda yaang sering berkunjung dan bekerja disitu.

Khairy juga meramalkan tiga kawasan Parlimen lagi yang mampu dimenangi BN pada pilihan raya kali ini, antara yang disebut-sebut sumber dalaman ialah Wangsa Maju, Batu dan Setiawangsa.

BN kini dalam misi untuk merampas semula kerusi di Lembah Pantai, Raja Nong Chik dijangka berhadapan anak ketua pembangkang, Nurul Izzah Anwar.

Pada pilihan raya umum 2008 lalu, kerusi hangat milik Umno yang ditandingi Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil itu tewas mengejut kepada Nurul Izzah.

Nurul Izzah memenangi kerusi itu dengan mendapat 21,728 undi berbanding calon BN 18,833 undi dan calon bebas 489 undi.

Rakyat Malaysia akan membuat keputusan mereka pada 5 Mei bulan depan sama ada untuk mengekalkan kuasa kepada BN yang telah memerintah tanpa gangguan sejak 56 tahun yang lalu, atau beralih ke satu gabungan baru iaitu Pakatan Rakyat.

Sebanyak 222 kerusi Parlimen dan 505 kerusi negeri pada pilihan raya kali ini yang dianggap sebagai paling sengit dalam sejarah negara.

 

 

penyapu sial

 

 

dengan rasuah rasuah 1 malaysia , pengundi hantu vs skandal rm 30 juta anak tong taik raja farhana....kalau raja tong taik ini menang juga maka tak heranlah kalau rakyat tergamak kena lumur najis pada bijik mata atau tekak dah di suap dengan duit dari barang najis...sampai skandal rm 30 juta anak najis ini boleh di pejamkan mata...x tau lah aku rakyat jenis binatang apakah ini...kalau masih memilih juga barang barang najis sebagai pemimpin mereka...

aku yakin rakyat lembah pantai lebih bijak menilai memilih yang mana najis dan yang mana sebaliknya....go to hell barisan najis with altantuya's murderer...najib al suntuti...!!!

No comments:

Post a Comment