ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

07 April 2013

bapak syaitan yang di kenali sokong kalau ada 10 ekor lagi katak penghianat berahim katak pondan...kununnya malaysia boleh selamat....ya selamat menuju kebangkrapan dan huru hara di sebabkan kekayaan negara di bolot kroni penyamun UMNO....!!!!

 

Malaysia akan selamat sekiranya mempunyai lebih ramai individu seperti Datuk Ibrahim Ali, kata keling kutty Mahathir Mohamad.

Bekas perdana menteri itu berkata, Ibrahim (gambar), yang merupakan Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa) adalah orang yang patut disokong dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU 13) kerana beliau adalah pihak yang mahu merealisasikan gagasan 1 Malaysia anjuran Perdana Menteri  Najib Razak.

“Kalau ada banyak orang macam Ibrahim ini, Malaysia akan selamat ... Inilah orang yang kita patut sokong, dia tidak pentingkan diri,” katanya di hadapan hampir 5,000 penyokong Perkasa dalam satu majlis pertemuan di sini petang tadi.

“Saya harap Barisan Nasional (BN) akan bagi tempat kepada Ibrahim Ali untuk bertanding,” kata bekas perdana menteri yang telah berkhidmat selama 22 tahun itu lagi.

bapak syaitan yang di kenali  juga dalam ucapannya berjanji akan turun berkempen untuk Ibrahim sekiranya BN mencalonkan pemimpin pendesak Melayu itu sekali lagi di kerusi Pasir Mas.

“Jika Ibrahim dijadikan calon saya akan pergi ke Pasir Mas, untuk berkempen,” kata bapak syaitan ini  lagi disambut sorakan penyokong Parkasa yang hadir.

Jelasnya lagi, Perkasa bukan calang-calang pertubuhan kerana mereka mempunyai keanggotaan yang lebih ramai daripada PAS.

“Dia punya Perkasa bukan calang-calang ... ada 400,000 ahli, mungkin lebih besar daripada PAS,” tegas syaitan nyanyuk ini.

Tambah veteran syaitan itu lagi, dengan penubuhan Perkasa itu juga, mereka bukan berniat untuk bertanding sebaliknya menyuarakan sokongan kepada BN dalam PRU 13.

“Baik juga ada Perkasa ini ... dia (Ibrahim) tubuh perkasa bukan untuk bertanding, nak sokong BN, tiap kali dia bercakap dia puji Najib, dia juga nak satu Malaysia,” katanya lagi.

 

 

penyapu sial

 

lawak bodoh  syaitan nyanyuk keling pundek  nak mampos....!!!!

bapak syaitan yang di kenali bapak segala penghianat negara dengan beri ic biru kepada pendatang haram berkempen untuk parti syaitan dengan begitu selesa sekali...nampaknya najib jantan pondan dan celaka betul2 jadikan syaitan tua kutuk ini mentor dia...

jelas sudah UMNO bersubahat dengan syaitan dan penghianat negara untuk merosakkan malaysia...tambah lagi 10 ekor syaitan nyanyuk dan 10 ekor katak pondan seperti berahim katak = negara punah dan huruhara

PRU 13 jika pakatan rakyat menjadi kerajaan ....humban ajer penghianat penghianat syaitan ini ke penjara...lepas itu hukum mati syaitan syaitan ini  kerana menjual maruah negara dan jadi anjing perkauman UMNO....!!!!

No comments:

Post a Comment