ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

10 April 2013

betina lembu mengesahkan tidak bertanding khuatir kena sembelih hidup hidup oleh pengundi.....dan takut di persalahkan jika bertanding UMNO-BN lebih cepat ke lubang taik yang di gali sendiri....!!!!

 

KUALA LUMPUR - Ketua Pergerakan Wanita Umno Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil hari ini mengesahkan tidak akan bertanding pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Shahrizat, yang juga Ketua Wanita Barisan Nasional (BN), berkata PRU13 bukanlah masa yang sesuai untuk beliau bertanding, sebaliknya ia masa untuk membantu menguatkan jentera Wanita untuk memastikan kemenangan BN.

"Walaupun saya 'jeneral tentera' Wanita tapi tak semestinya saya kena bertanding. Saya seorang yang realistik, masa untuk saya akan datang tapi bukan PRU13," katanya dalam sidang media di sini.

Beliau memulakan kerjaya dalam arena politik pada 1982 apabila dipilih sebagai Ketua Wanita Umno Cawangan Kepong Baru dan kemudian dipilih sebagai Ketua Wanita Umno bagi penggal 2008/2011 setelah mengalahkan Tan Sri Rafidah Aziz.

Pada PRU12 yang diadakan pada 2008, Shahrizat yang bertanding kerusi Parlimen Lembah Pantai dikalahkan Nurul Izzah Anwar daripada PKR dengan majoriti 2,895 undi.

Beliau bagaimanapun dilantik sebagai Senator pada 9 April 2009 dan menjadi Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat sebelum meletakkan jawatan pada 11 Mac 2012. - Bernama

 

 

penyapu sial

 

 

ha ha ha...lembu betina sudah nampak realistik ....takut kena sembelih sekali lagi...isu lembu duduk kondo masih tak settle lagi macammanan nak tunjuk berani sebagai jenderal betina....

cakap berbelit mamak celup nie ...ikut tradisi jeneral memang kena bertanding...isu untuk menguat jentera UMNO...alasan takut kena sembelih...dan liabiliti terhadap kekalahan UMNO-BN semakin teruk akibat projek ternak lembu di kondo yang dah kantoi...

baguihh macam tu la..kak ijat ooiiii...tahu diri bersalah...tapi janganlah cakap berbelit...adanya lembu betina bertanding ke tak bertanding....UMNO-BN tetap ke lubang taik di PRU 13 nanti jika tidak menipu di pilihanraya....!!!!

No comments:

Post a Comment