ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

07 April 2013

ini semuaaaaaaaaaaa pooooyooooooo........tragedi lahad datu 300% sandiwara UMNO....UMNO sah organisasi pengganas...!!!!

Lihat dengan mata kepala sendiri betapa dalang pencerobohan Lahad Datu, Presiden Pertubuhan Kebajikan Al-Ehsan Islamiyah, Datuk Seri Muhammad Ridhwan Sulaiman, yang kini ditahan di bawah Akta Kesalahan Keselamatan (Langkah-Langkah Khas) 2012 (SOSMA), dilayan macam VVIP oleh Menteri jaga Parlimen Nazri Aziz, di bangunan Parlimen sendiri.

Rakyat maukan penjelasan mengapa beliau diberikan sebegitu hebat sekali mengalahkan tetamu agung luar negara.

Jadi jelaslah pada rakyat bahawa dalang Pencerobohan Lahad Datu ini cukup rapat dengan beberapa pemimpin UMNO/BN malahan beliau bolehlah dianggap sebagai penyokong cukup tegar lagi totok UMNO/BN

 

penyapu sial

 

 

Undi PRU13 nanti kita tolak mereka mereka sewaktu dengan dalang dalang dalam lalang , bagai biawak mencari bangkai.

Cukuplah tipu daya aniaya rakyat sekian lama , orang kampong terus bahalol dan papa kedana akibat kebenggapan sendiri.

Kan Kiram tu pengurusi PEKIDA dan jelas dan nyata dia rakyat Malaysia . Yang mati itu pun rakyat Malysia bereketurunan sulu, Shafie afdal pun orang sulu... mereka dari asalnya telah diberikan IC bila dah jadi macam ini... dijadikan kambing hitam....diberi IC lepas tu ditembak.. mati ..nak tutup mulut...tujuan untuk cover tak bagi pecah lubang. Kerana mereka sebenarnya rakyat Malaysia, rakyat yang telah diberikan IC sebagai warga Negara malysia.

Alih-alih ditembak mati nak tutup kes, nak sorok hal perkara berkaitan pemberian IC kepada pendatang haram. Kerana sudah terlanjur maka bermacam-macam cara dan alsan dipergunakn untuk menutup misteri lahad Datu...untuk mengelabui mata rakyat semuanya... Lepas PRU nanti kita kena teruskan siasatan berkaitan Lahad Datu, kita bongkar dan kita dedahkan kepada umum apa yng sebenarnya berlaku...

Ini mengesahkan lagi UMNO ini organisasi pengganas di negara ini.