ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 April 2013

taktik kotor ROS ....ROS 'Mungkin' Batalkan Parti DAP Untuk Beri Kemenangan Percuma Calon BN...!!!

Ramai calon-calon Barisan Nasional (BN) dijangka menang tanpa bertanding di kesemua di kerusi-kerusi yang ditandingi oleh calon DAP pada PRU-13 ini nanti. Ini berikutan terdapat dakwaan Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS) berkemungkinan besar akan membatalkan pendaftaran parti itu menjelang Hari Pengundian Pilihanraya Umum ini.

Jika ini berlaku semua calon-calon DAP akan hilang kelayakan dan calon BN menang percuma. Dakwaan ini dikuatkan lagi dengan laporan ibu pejabat DAP hari ini telah menerima surat daripada ROS dan diarahkan hadir untuk disoal siasat dan memberi keterangan pada 18 April ini berhubung isu pemilihan parti itu di Pulau Pinang baru-baru ini.

Tarikh tersebut ialah dua hari sebelum tarikh pencalonan pada 20 April 2013 ini. Adalah diramalkan bahawa jabatan pendaftaran (ROS) akan membatalkan lesen DAP , Selepas hari pencalonan dan ini membolehkan semua calon BN yang menentang DAP akan menang tanpa bertanding.

Asasnya ialah apabila lesen pendaftaran DAP dibatalkan selepas tarikh pencalonan, maka semua calon-calon yang bertanding atas tiket DAP akan adalah tidak sah. Tambahan pula selepas hadir dan memberi keterangan, Jabatan Pendaftaran Pertubuhan berhak membuat keputusan pada bila-bila masa selepas itu. Bagi mengelakkan perkara itu berlaku maka difahamkan semua calon DAP akan diarahkan bertanding atas tiket PAS seperti yang diwar-warkan oleh presiden parti itu. Lim Kit Siang sebelum ini.

Keputusan ini (calon-calon DAP bertanding atas tiket PAS) akan dibuat sebelum hari pencalonan kerana selepas itu semua pihak tidak boleh berbuat apa-apa lagi. Sama-sama kita nantikan apakah tindakan selanjutnya oleh DAP.

Apa yang pasti PAS perlulah meminjamkan tiket mereka kepada DAP jika mahu sama-sama (Pakatan Rakyat) menakluki Putrajaya pada Pilihanraya Umum Ke-13 ini nanti. Tindakan yang dilakukan oleh ROS ini jelas sekali satu strategi jahat untuk memastikan hasrat pihak Pakatan Rakyat merampas Putrajaya akhirnya tinggal angan-angan semata-mata. Justeru itu, bersedialah !


No comments:

Post a Comment