ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

28 April 2013

penceroboh sulu ahli UMNO tapi zahid hamidi tuduh pembangkang dalang pencerobohan...nak berpolitik berpada padalah...dah jadi pembohong tahap gaban apa kejadahnya....haramjadah punya mangkuk hayun UMNO ini....!!!!.

pemimpin sulu  boleh di temui di perhimpunan UMNO....tapi adakah  pemimpin ini boleh di jumpai di perhimpunan pakatan rakyat...???...hanya ahmad zahid yang boleh temberang....!!!

Pakatan Rakyat (PR) telah  menafikan penglibatan pemimpin mereka dalam insiden pencerobohan bersenjata di Lahad Datu, Sabah bulan lalu, kata beberapa pemimpin yang dihubungi.

Kita  menyifatkan kenyataan Menteri Pertahanan, r Ahmad Zahid Hamidi bahawa tiga pemimpin pembangkang termasuk seorang dari Sabah menjadi dalang dalam isu Lahad Datu sebagai tidak berasas dan nampak sangat beliau  pembohong besar UMNO.

Yang nyata  pemimpin Sulu lebih rapat dengan kepimpinan Umno. Kebanyakan mereka mempunyai IC biru yang di berikan semasa era  zaman keling kutty mahathir  memerintah sehingga kini .

Kita lihat cara pemberitaan yang dikeluarkan ini sangat tidak beradab... kenapa Ahmad Zahid tidak mendedahkan nama pemimpin pembangkang tersebut? Kenapa hendak dilakukan selepas Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13)?

Ia menjadi tanda tanya. Kita fikir ia hanya sandiwara politik semata-mata. Setahu kita pemimpin Sulu lebih rapat dengan ahli politik Umno  kerana kerap kali mereka di jemput ke perhimpunan agung UMNO di PWTC setiap tahun.

Kita juga  mengecam segala tindakan pencerobohan yang boleh mengganggu-gugat kedaulatan negara kita. Kita  berharap isu-isu seperti ini tidak lagi dijadikan sebagai modal politik busuk Umno dalam PRU13..

Kenyataan Ahmad Zahid menunjukkan kebimbangan beliau kemungkinan parti (BN) itu akan kalah dalam PRU kali ini.Bagi kita  UMNO-BN sangat terdesak untuk memenangi PRU13 ini.

Jadi, mereka terpaksa mencari isu baru seperti insiden di Lahad Datu sebagai satu platform mereka untuk meraih undi dan menaikkan sokongan rakyat terhadap BN semula.

Soalnya, kenapa perlu pemimpin PR ingin mempelawa orang Sulu untuk menyerang Sabah, malah sanggup melakukan pembunuhan di sana? Apa yang PR dapat sekiranya melakukan tindakan sedemikian?.

Kita juga mahukan penjelasan daripada BN berhubung dakwaan 'Sultan Sulu' yang dikatakan keluar daripada Umno.Apakah penjelasan BN tentang salah seorang ‘Sultan Sulu’ yang keluar daripada Umno kira-kira dua bulan lepas.

Adakah ini menunjukkan terdapat ‘hubungan’ di antara Kesultanan Sulu dengan Umno?..kalau Ahmad Zahid gagal memberi justifikasi yang memuaskan, tindakan kerajaan yang melemparkan tuduhan terhadap pemimpin PR ini hanya akan memburukkan lagi sokongan orang ramai terhadap BN.

Sehubungan itu, kita  beranggapan bahawa dakwaan sedemikian mengarut dan tidak berasas. Ini kerana BN hanya berniat untuk menakutkan rakyat bagi meraih undi menjelang PRU13 ini..

 

 

penyapu sial

 

 

kenyataan mangkuk hayun ini adalah menfitnah namanya jika sekiranya tidak di tunjukkan bukti...tindakan saman wajar di kenakan terhadap belaiu kerana menfitnah sesuka hati...

kalau nak tunggu lepas pru nampaknya masuk angin keluar asap macam taib mahmud la...kunun nak letak jawatan lepas pru serawak tempohhari tapi lansung sampai la ni habuk tarakkk....

itu semua temberang tahap gaban si zahid...kasi humban dalam tong taik mamat ni bersama be end...!!!

No comments:

Post a Comment