ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 April 2013

sebelum PRU beri rakyat brim jika menang PRU 13 rakyat akan di hujani pelbagai hadiah tanda terima kasih dari kerajaan UMNO-BN haramjadah...!!!

auta suratkhabar pembungkus taik UMNO-BN...sebelum pru 12

hadiah untuk bangsat bangsat yang memenangkan UMNO-BN selepas PRU 12...janji di tepati...kerajaan penyamun barang naik...!!!!

Harga minyak akan naik, manakala Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST) dan Sistem Penguatkuasaan Automatik (AES) bakal dikuatkuasa jika Umno BN kembali mentadbir negara.

Kenaikan harga minyak adalah rutin yang dilaksana BN selepas menang pilihan raya.Harga minyak akan naik secepat mungkin untuk tampung semula perbelanjaan kempen pilihanraya Barisan Nasional.

Mereka perlu dapatkan semula sekurang-kurangnya RM12 bilion. Fakta setiap kali pilihan raya, harga minyak akan segera naik dengan pelbagai alasan..

Selepas pilihan raya Mac 2008, harga diesel dan petrol naik mendadak sekitar 78 sen (Petrol (RON92)) dan RM1 (Diesel) kononnya kerana peningkatan harga dunia. Ia turun semula sekitar 20 sen pada Ogos tahun yang sama.

Namun bermula September 2009 harga RON 95 terus meningkat tiga kali sehingga harga terakhir dicatatkan RM1.90 pada 2013 berbanding RM1.05 sebelum pilihan raya 2008.

Kenyataan Najib Nazak bahawa manifesto Pakatan akan menjejaskan kewangan Petronas jelas menunjukkan mereka mahu menaikkan lagi harga minyak.

di tangguhkan untuk  kelentong rakyat....hadiah ini bakal menunggu di tunaikan jika memilih UMNO-BN haramjadah

Umno BN juga sebelum ini menyatakan tidak akan membatalkan GST dan AES, sebaliknya hanya akan menagguhkan pelaksanaannya.

pastinya 66 k mangsa saman malaon ini  tidak akan mengundi UMNO-BN...kecuali mereka ini kena kelentong  bersama sama rakyat yang lain...akan di hadiahkan dengan lintah penghisap darah ini selepas PRU 13 jika UMNO-BN menang...!!!

Mereka tangguhkan sebanyak mungkin perkara yang boleh buat rakyat marah dan jatuhkan mereka. Lepas pilihan raya, kalau mereka menang, mereka akan automatik teruskan..

Jika BN kembali memerintah, lebih banyak manifesto mereka yang tidak dilaksana seperti Bantuan Rakyat 1Malaysia yang kononnya dinaikkan sebanyak RM1,200.

Dalam Belanjawan 2013, peruntukan untuk BR1M adalah RM1,200. Sebelum ini sudah diberi RM500 sebanyak 2 kali. Jika BN menang, mereka hanya akan beri baki RM200..

No comments:

Post a Comment