ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 April 2013

jantan takut bini tunjuk perangai pondan di tempat sendiri...

Najib Razak akhirnya masih gagal menyahut jemputan untuk berdebat dengan Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim yang telah turun ke Felda Chini 1 di dalam kawasan Parlimen Pekan pada jam 9 malam , 25 April.

Jemputan untuk berdebat manifesto Pakatan Rakyat melawan manifesto Barisan Nasional telah dihantar ke Pejabat Umno Bahagian Pekan pada 23 April sempena kehadiran Anwar ke Parlimen Pekan.

Kehadiran lebih daripada 5,000 orang di Tapak Pekan Sehari Felda Chini 1 cukup teruja menanti kehadiran Najib yang merupakan Pengerusi Barisan Nasional,Presiden Umno dan Perdana Menteri untuk berdebat secara profesional sudah pasti mengecewakan ribuan penyokong Umno/BN kerana Felda Chini 1 adalah antara kubu kuat Umno/BN.

Malah Najib difahamkan berada di kawasan Parlimen Pekan dalam siri kempen beliau sebagai calon P085 Pekan. Sudah pasti ketidakhadiran beliau membuktikan Najib tidak mampu berdepan dengan Anwar sedangkan menggunakan medan dan media Umno seperti TV3, Utusan Malaysia, Berita Harian dan New Straits Times untuk terus mengkritik,menghina dan menyerang manifesto Pakatan Rakyat.

Tapi hakikatnya gagal untuk berhadapan dengan rakyat Pekan dan para penyokong Umno/BN sendiri, berhujah dan berdebat secara profesional dan matang sebagai langkah merealitikan demokrasi. Rakyat seluruh Malaysia masih tertanya-tanya kenapa Najib begitu gentar untuk berhadapan dengan Anwar sedangkan Anwar telah hadir ke kawasan beliau sendiri.

Seluruh rakyat Malaysia harus menilai dengan bijaksana dan realistik untuk menolak Umno/BN dalam PRU13. Najib ternyata adalah pemimpin yang ternyata “dayus” untuk berdepan dengan Anwar walaupun atas nama kepentingan rakyat.

 

poondaannn....selama lamanya pondannnn.....hanya ada konek bercakap depan tv  sorang sorang macam orang sasau.....!!!!

No comments:

Post a Comment