ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

20 April 2013

pakatan rakyat jadi pakatan tamak haloba .....????

Pertandingan tiga penjuru di kerusi Parlimen Labuan

 

pakatan banggang  berebut kerusi....mana toleransi anda...musuh anda akan ketawakan...padan muka...!!!!!

Pertandingan merebut kerusi Parlimen Labuan menyaksikan pertembungan tiga penjuru dengan calon Barisan Nasional (BN) dicabar calon PKR dan PAS.

Tiada calon bebas mengemukakan kertas pencalonan walaupun sebelum ini heboh mengenai dua calon bebas akan bertanding.

Calon muka baharu BN, Rosman Isli yang diiringi hampir 1,000 penyokong tiba di pusat penamaan calon di Kolej Matrikulasi Labuan pada 9.09 pagi dan kemudiannya menyerahkan kertas pencalonannya.

Rosman diiringi pemangku ketua Umno Labuan Datuk Yunus Kurus, yang bertindak sebagai pencadang dan naib ketua bahagiannya Datuk Bashir Alias sebagai penyokong.

Calon PKR Tan Sri Ibrahim Menudin tiba pada 9.07 pagi diikuti calon PAS, Hadnan Mohamad pada 9.12 pagi.

Pengumuman tiga penjuru itu diumumkan Pegawai Pengurus Pilihan raya Mistirine Radin.

Bercakap kepada pemberita kemudian, Rosman berkata berdepan kedua-dua calon pakatan pembangkang bukan satu cabaran kepadanya tetapi beliau tidak boleh memandang ringan kedua-dua lawannya.

“Apa yang penting ialah untuk memastikan adanya kesinambungan bagi pembangunan untuk penduduk di sini. Oleh itu, kita mesti memastikan kemenangan dengan mandat yang besar daripada pengundi,” katanya.

Rosman yakin Labuan akan kekal sebagai kubu kuat BN dan menyumbang satu kerusi kepada BN.

Pada pilihan raya umum 2008, calon BN Datuk Yussof Mahal menewaskan calon PAS Matusin Abdul Rahman dan calon bebas Lau Seng Kiat dengan majoriti 8,457 undi. 

 

Bernama

 

 

penyapu sial

 

 

pakatan banggang bila berebut kerusi kerana tamak haloba dan mementingkan diri sendiri...musuh anda yang satu akan ketawakan anda...dan anda pula yang akan di campak ke lubang taik....!!!

niatkan perjuangan anda dengan betul...musuh anda sebenarnya siapa..??
masa masih ada lagi untuk mengubah fikiran...fikir2 kan lah ...jangan fikir diri sendiri aje...pikir2 kan seluruh rakyat yang mengantung harapan terhadap anda...

jangan jadi penghianat kepada harapan rakyat...!!!

No comments:

Post a Comment