ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

20 April 2013

bakal terlingkup....UMNO masih berani letak calon yang pernah sabotaj parti dan kalah memanjang bertanding di PRU 13...!!!!

Tindakan Umno meletakkan calon yang pernah sabotaj parti itu bertanding dalam pilihan raya umum ke 13 pada 5 Mei depan di persoalkan .

Calon BN parlimen Jempol Isa Samad pernah digantung keahlian dua tahun setengah kerana terbabit dengan politik wang ketika bertanding jawatan naib presiden Umno 2004.

Rakyat perlu nilai adakah pemimpin seperti ini mereka nak pilih?..Selain meletakkan calon yang pernah sabotaj kepada parti, umno juga memberi kepercayaan kepada tokoh yang pernah kalah beberapa kali dalam pilihan raya sebelum ini.
Di Kelantan antara mereka ialah Mansor Salleh di parlimen Tumpat; Mohamad Fatmi Che Salleh (Kota Baru); Awang Adek Hussin (Bachok) dan Annuar Musa (Ketereh).

Di parlimen Pendang, Barisan Nasional meletakkan naib pengerusi persatuan veteran Umno Othman Abdul.
Manakala di Selangor antara calon kitar semula ialah Rozaidah Talib di Ampang; Yap Pian Hon (Serdang) serta Dr Rahman Ismail yang akan bertanding di Gombak.

Adakah mereka tidak ada calon-calon lain selain tokoh yang sudah beberapa kali kecundang tu?Ke mana anak-anak muda Umno dan BN yang sepatutnya di ketengahkan sebagai calon..

Sangat jelas Umno hanya memilih calon yang sealiran dengan mereka iaitu yang pandai merapu  dan mengampu...!!!

No comments:

Post a Comment