ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

21 April 2013

Ularmak Muda UMNO Ularmak Setan Pengasas Ajaran Sesat....!!!!

Menipu" menjadi halal di dalam UMNO - demikian mafhum kata-kata ulamak muda UMNO tersebut.

Itu sebab mengapa UMNO menggunakan pelbagai kaedah menipu - menipu dengan menggunakan fitnah seperti video seks dan seumpamanya. Bagi mereka itu tidak mengapa kerana ia perang psikologi.

Tidak perlu bukti untuk tuduh orang berzina. Untuk jatuhkan lawan, boleh guna penipuan asalkan orang percaya.

 

 

penyapu sial

 

 

ularmak yg mesra parti setan memang setuju dgn kerja setan....org yg menyokong & percaya pulak jd pengikut setan....insaflah puak UMNOOOOO...rakyat tak dpt apa2...ularmak ni dpt elaun& upah ribu2

Dunia dah nak kiamat dah. Dia ni Islam ker YAHUDI ni? Kalau Melayu masih sokong si YAHUDI mabok ni dan parti yang dia wakili memang lah Melayu mudah ditipu.

Puak2 munafik yg selalu buat fitnah ini tak peduli langsung akan soal kubur, padang masyar, syurga dan neraka. Tiada dosa dan pahala dalam kamus puak2 ini. Mereka tak yakin langsung akan semua ini..itu sebab mereka berani fitnah mcm2!!!Penasihat ugama mereka semua jenis di atas..al fulus...masyukkkk!! Dasar UMNO haram jadah!!

Agak agaknya la
Dia khawin dua tu pun
Dia TIPU isteri pertama dia

kalau nak tau maksud nama syaitan ini...ini dia..

F = fitnah dibolehkan
A = angkuh dengan ilmu yg ada
T = Tuhan tidak ditempatNya
H = halangan dimusnah dengan fitnah
U = ulamak yg sesat ( maksudnya dia
bukan ulamak )
L = lembu lagi mulia drp mangkok ni
B = berat dosa dia ni
A = amanah tak dipikul
R = riak dengan kepercayaan yg diberi
I = inilah tempatmu...neraka jahannam