ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

03 April 2013

jelajah bapak syaitan yang di kenali vs jelajah mesra merdeka rakyat pakatan rakyat....puak kote tak ada nak berdebat cuba ganggu ceramah pakatan rakyat di kampung datuk sulaiman menteri johor bharu dengan konsert merapu....!!!!



Pakatan Rakyat (PR) mula menyerang keluarga bekas Perdana Menteri pundek kutty  Mahathir Mohamad dalam ceramah Jelajah Merdeka Rakyat mereka di Johor  malam tadi  apabila mengaitkan kekayaan anak ahli politik veteran  parti syaitan  itu,Mokhzani Mahathir dengan gejala kronisme.

pundek kutty  Mahathir, ketika berucap dalam lawatan ke kawasan Parlimen Pulai, Ahad lalu, telah menggesa rakyat Johor supaya menguburkan karier politik pemimpin-pemimpin utama PR, terutamanya Ketua Parlimen DAP Lim Kit Siang yang akan bertanding di Parlimen Gelang Patah dalam Pilihan Raya 2013 akan datang.

“Penasihat Petronas adalah Dr Mahathir, anak lelaki Dr Mahathir, Mokhzani Mahathir antara orang terkaya di Malaysia. Mahathir presiden Petronas, apa dia fikir anak dia sorang Melayu,” tegas Setiausaha Agung PKR Datuk Saifuddin Nasution Ismail dalam ucapannya di hadapan lebih 2,000 penyokong di Kampung Datuk Sulaiman Menteri, dalam Kampung Melayu Majidee malam tadi.

Lawatan kedua dalam tempoh kurang sebulan oleh pemimpin PR di negeri selatan tanah air itu dilihat sebagai usaha berterusan PR yang komited untuh menjatuhkan Barisan Nasional (BN), selepas berjaya menawan Selangor dan Pulau Pinang dalam Pilihan Raya 2008.

“Kenapa Dr Mahathir begitu benci dgn Anwar, Lim Kit Siang, dan Abdul Hadi? ... kerana mereka adalah harapan baru.

“Kenapa Mahathir marah? Ini bukan masa dia lagi, kerana dia tahu kalau kita dapat ubah, bukan sahaja Mahathir, anak-anak dia juga habis,” kata Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng dalam ucapannya malam tadi.
“Anak Dr Mahathir orang ke-13 terkaya di Malaysia,” kata Guan Eng lagi.

Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam ucapannya turut mengumumkan empat calon yang akan mewakili PR di beberapa kawasan Parlimen di Johor, termasuk bekas Panglima Tentera Darat, Tan Sri Jeneral (B) Md Hashim Husin, bagi kerusi Parlimen Johor Baru.

Turut dicalonkan adalah bekas pemimpin Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM) Datuk Idris Jauzi, anak kelahiran Rengit, yang akan bertanding di kerusi Parlimen Batu Pahat, Nor Izwan Mohamad dicalonkan bagi kerusi Parlimen Muar, manakala kerusi Parlimen Tebrau pula akan ditandingi Timbalan Setiausaha Agung PKR yang juga Pengarah Pilihan Raya PKR Johor, Steven Choong.

Anwar dalam rangka jelajahnya malam tadi turut menyampaikan ceramah di Masai, namun pengumuman berkenaan dibuat di kawasan setinggan yang memiliki majoriti Melayu di tengah-tengah ibu kota Johor Baru itu.

Ceramah beliau turut diganggu oleh Program Mesra Rakyat anjuran BN yang mengadakan persembahan nyanyian yang terletak hanya kira-kira 50 meter dari pentas utama.



Sebelum ini keling  pundek Mahathir  yang berucap di hadapan 14,000 penduduk dari sekitar Projek Perumahan Rakyat (PPR) Kempas Permai anjuran ahli Parlimen Pulai Datuk Nur Jazlan Muhamed turut  menyindir pemimpin-pemimpin PR seperti Lim Kit Siang, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, dan Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang katanya enggan “berubah” dan masih tetap bertanding sedangkan mereka telah sekian lama berkecimpung dalam politik.

Bapak syaitan yang di kenali  turut berkata BN telah menukar enam perdana menteri sejak memerintah, namun PAS dan DAP masih lagi dipimpin individu yang sama dan tidak memberi peluang untuk generasi muda dan pelapis mereka mengisi tempat di dalam parti berkenaan.


penyapu sial


siapa sebenarnya yang tak berubah....pemimpin pakatan rakyat atau bapak syaitan yang di kenali..???...keling pundek ini perlu sedar ...bila dah bersara jadi PM...umur dah lanjut...cakap dah meraban sana sini...berubah lah...bertaubat lah...sementara umur masa ada...kejahatan keling paria ini semasa dia berkuasa dulu cukup banyak....berapa ramai rakyat yang jadi mangsa kerakusan dia berpolitik pada masa itu...
cukup2 sudahlah ...dah lah dia nie bunuh ramai rakyat di memali...dia sumbat rakyat dengan ISA...kini penyakit kronism keling pundek ini untuk anak beranak menyebab beliau masih lalok untuk berkempen memenangkan UMNO-BN...

agaknya dia takut bila UMNO-BN tumbang nanti...anak beranak dia tak mampu lagi nak kumpul harta haramjadah dengan merompak harta rakyat..dan dia sendiri terhumban ke penjara kerana projek penghianatan negara memberi warga asing ic biru untuk mengundi UMNO-BN di Sabah...tu pasal keling ini paling kecut pelirnya bila  berhadapan dengan DSAI  ,orang yang dia fitnah ,belasah dan sumbat ke dalam penjara setelah memecatnya  dari jawatan TPM  semasa keling ini memerintah dulu..
umur dah tua dan fikiran dah nyanyuk...cuba cubalah duduk di rumah jaga cucu...

No comments:

Post a Comment