ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

20 April 2013

UMNO-BN bakal terlingkup...najib sayangi lembu...tidak calon naib ketua wanita umno bertanding PRU 13 punca datuk kamilia ibrahim sabotaj UMNO....baru padan muka UMNOPORNO...kah kah kah...!!!!

Naib Ketua Wanita Umno Datuk Kamilia Ibrahim

Naib Ketua Wanita Umno Datuk Kamilia Ibrahim membuat keputusan mengejutkan dengan bertanding sebagai calon Bebas di kerusi Parlimen Kuala Kangsar.

Beliau akan menentang calon partinya dari Barisan Nasional (BN) Datuk Wan Mohammad Khairil Anuar Wan Ahmad dan Khalil Idham Lim (PAS) dalam pertembungan tiga penjuru

Kamilia Ibrahim dua hari lalu berkata, beliau kecewa dengan “penghinaan” yang ditunjukkan BN dengan tidak meletakkan pemimpin tertinggi dari sayap Wanita Umno sebagai calon dalam Pilihan Raya 2013. Semalam Timbalan Pengerusi BN Tan Sri Muhyiddin Yassin mengatakan ahli Umno yang bertanding bebas secara automatik keahlian mereka akan digugurkan atau dipecat.

Menurutnya, beliau tahu ada pemimpin yang kecewa kerana tidak tercalon tetapi dalam masa yang sama ramai juga pemimpin yang dengan rela undur diri untuk memberi laluan kepada muka baharu.

“Untuk mereka yang tidak tercalon, ini bukan penghujung dalam perjuangan mereka sebagai ahli politik.

“Kita ucap terima kasih kepada pengorbanan mereka selama ini dan hargai jasa yang telah mereka sumbangkan kepada rakyat dan harap mereka tidak berhenti memberi sokongan,” katanya dipetik dari agensi berita nasional Bernama.

 

 

penyapu sial

 

 

sayangi selangor bertukar sayangi lembu...kah kah kah...UMNO-BN bakal terlingkup di sabotaj oleh ahlinya sendiri yang tidak puashati tidak di calonkan untuk bertanding di PRU 13...

dah lah beliau tidak memangku jawatan menteri wanita di sebabkan najib altantuya jadi pondan telah membolot jawatan tersebut untuk rosmah punya gang...jadi calon PRU pun masih di ketepikan...inilah akibatnya setia yang melampau terhadap UMNO penghianat yang akhirnya di kencingkan...

tak payah la bertanding sebagai calon bebas...tiada masa depan...masuk pakatan rakyat dan ikhlas berjuang itu sahaja...perjuangan anda di hargai..atau ada hati nak tergolong dalam dalam geng penyamun rakyat...maka teruskan niat anda...!!!

No comments:

Post a Comment