ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 April 2013

dah lah pemimpin haramjadah dia takut serba serbi...konfiden kempen sana sini bukan main tapi bila BN nak letak ghani osman lawan kit siang pun kenapa macam terkena buasir.........!!!!

BN kaji baik buruk letak Ghani untuk lawan Kit Siang

nanti hingus lu tak kering kering ....lu yang akan terperangkap..cubalah...!!!

KUALA LUMPUR, 9 April — Barisan Nasional (BN) melihat kemungkinan untuk meletakkan Menteri Besar Johor Datuk Abdul Ghani Othman untuk berhadapan dengan Penasihat DAP Lim Kit Siang kata timbalan pengerusi gabungan pemerintah itu, Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini.

Timbalan presiden Umno itu juga mengatakan sokongan akar umbi kepada cadangan tersebut adalah positif dan mendakwa Lim tidak menjangkakan ini dan beliau “sedang terperangkap di sana”, mencadangkan ahli parlimen veteran itu akan kalah dikubu kuat BN itu.

“Kami mengambil kira pandangan dari semua pihak kerana kita perlu kaji dengan lebih lanjut kerana terdapat pro dan kontra,” kata Muhyiddin (gambar) kepada pemberita selepas memberikan hadiah kepada pelajar yang mendapat keputusan SPM di sini.

“Kami mendapat banyak reaksi dari akar umbi, ini adalah sesuatu yang Kit Siang tidak jangkakan. Kami melihat dia terperangkap di situ,” tambah beliau.

 

 

penyapu sial

 

 

siapa yang terperangkap monyetdin...siapa...siapa....orang yang dah biasa kalah tak menjadi hal kalau terperangkap...tapi yang wa nampak puak monyetdin dah mengelabah...dia pikir nak menang dan menipu selalu...dia pikir yang dia tak terperangkap...lu kena ingat ...puak lu punya skandal banyak...lu ingat rakyat semua nya bodoh macam lu punya pemimpin haramjadah takut bini lu ka...lu yang akan kena perangkap dengan guni osmang sekali...!!!!

No comments:

Post a Comment