ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 April 2013

tunggu najib dan sepupu sotongnya mampos kena tembak baru confirm indek jenayah semakin menurun....nak kelentong berpada padalah...sah polis tak buat kerja ...asik mengintip ahli politik pembangkang aje...!!!!

Pegawai kedua tertinggi Kastam ditembak mati

Timbalan Pengarah Kastam Diraja Malaysia II Datuk Saharuddin Ibrahim ditembak mati di Putrajaya hari ini, kata polis.

Laporan media menyebut lelaki bersenjata menaiki motosikal menembak Shaharuddin kira-kira jam 8.40 pagi di Leboh Wawasan yang datang dari Dengkil. Polis kata Shaharuddin (gambar) ditembak di lampu isyarat berhampiran balai polis.

Beliau dikejarkan ke hospital dan dimasukkan ke unit rawatan rapi, menurut laporan portal New Straits Times.

Polis sedang menelitik rakaman kamera litar tertutup.

Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Mohamad Salleh mengesahkan kejadian itu.

Pihak polis juga sedang menyoal siasat pemandu Saharuddin untuk mendapatkan maklumat sebenar apa yang berlaku.

Sabtu lalu, lelaki bersenjatakan pisau membunuh Irene Ong berusia 52 tahun di Bukit Gasing, Petaling Jaya, dalam cubaan merompak, menjadikan kes jenayah sebagai isu menjelang pilihan raya pada 5 Mei ini.

Polis telah menahan tiga remaja yang dipercayai mempunyai hubungan dengan kejadian berkenaan.

Putrajaya berkata daripada 2009 ke 2012 kadar jenayah antarabangsa menurun kepada 27 peratus dan jenayah jalanan kepada 39.7 peratus.

Polis turut berkata kadar jenayah antarabangsa juga menurun pada suku pertama 2013 berbanding tempoh sama tahun lalu.

Pembunuhan ‘mungkin ada kaitan dengan tugas kastam’

Pembunuhan Timbalan Ketua Pengarah Kastam (Perkastaman/Cukai Dalam Negeri) Datuk Shaharuddin Ibrahim, di Putrajaya hari ini, mungkin mempunyai kaitan dengan tugas beliau sebagai pegawai kanan kastam.

Anak saudara Allahyarham, Roslan Ibrahim, 51, percaya Shaharuddin mungkin mempunyai banyak musuh disebabkan tugasannya dalam jabatan kastam.

“Saya dan Shaharuddin kerap bertemu dan minum bersama dan saya percaya kejadian itu mempunyai kaitan dengan kerjanya,” katanya kepada pemberita ketika menemani isteri dan keluarga Allahyarham Shaharuddin di Hospital Kuala Lumpur (HKL), di sini.

Kesemua anggota keluarga Shaharuddin hadir di hospital itu untuk menunggu proses bedah siasat. Allahyarham meninggal dunia di Hospital Putrajaya pada pukul 9.20 pagi.

Timbalan ketua pengarah kastam itu ditembak dua lelaki bermotosikal semasa dalam perjalanan ke pejabatnya, ketika kereta yang dinaikinya berhenti di persimpangan lampu isyarat dari Lebuh Sentosa ke Lebuh Wawasan dalam kejadian kira-kira pukul 8.15 pagi.

Roslan berkata kali terakhir beliau bertemu Allahyarham ialah pada Ahad lepas dan mereka berbual sambil minum bersama.

“Allahyarham mempunyai lima orang anak. Dia seorang yang peramah dan tidak sombong serta mempunyai hobi bermain golf. Dia selalu main golf di Seremban,” katanya. – Bernama

 

 

 

penyapu sial

 

 

penjenayah Malaysia tak takut kerana mendapat pembelaan di luar jangkaan dan kadang2 di angap hero.apataknya kepala mafia satu family masih berlindung di putrajaya...penyeludup wang haram berlindung di sabah...pencuci wang haram masih berkubu di negeri sembilan...

apabila kepala penjenayah di lindungi melalui kuasa politik...tak heran segala jenayah yang berpunca darinya semakin meningkat...

caranya hapuskan kerajan yang ada maka terhapus penjenayah besar yang berlindung di sebaliknya barulah polis boleh buat kerja polis...dan negara jadi aman...

No comments:

Post a Comment