ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

13 April 2013

bekas janda tanpa nikah di tebuk tupai ada hati cabar bertanding lawan abangnya....cermin diri sendiri dulu..!!!

fuck u ...umi jalang....!!!

Ahli perniagaan kroni kaki   putar belit  dan  ketua peancang  fitnah liwat 1 datuk seri anwar ,  betina sundal  Ummi Hafilda Ali menawarkan diri untuk bertanding menentang abangnya Azmin yang juga Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) pada pilihan raya umum kali ini.

Katanya kununnya beliau yakin dengan kebenaran yang diperjuangkan selama ini beliau mampu mengalahkan Azmin baik di kawasan parlimen mahupun dewan undangan negeri yang ditandingi abangnya itu.

"Tetapi ini semua bergantung kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak yang juga Presiden Umno. Saya yakin Azmin akan tersungkur kerana sebagai ahli keluarga saya tahu kelemahan beliau," katanya kepada pemberita selepas menyampaikan ceramah 'bongkar', di Kampung Sungai Pinang, di sini malam tadi.

Pada masa yang sama Ummi berkata beliau akan terus menjelajah ke seluruh negara bagi memberi penjelasan kepada rakyat mengenai isu berkaitan Azmin dan Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Apa yang saya lakukan ini bukan kerja main-main kerana rakyat harus disedarkan supaya tidak tersalah memilih dalam pilihan raya nanti," katanya. - Bernama

 

 

penyapu sial

 

 

UMNO memang suka jenis manusia kokak macam ini...perancang fitnah liwat 1 datuk seri anwar ini memang tidak ada rasa berdosa dan malu malah hatinya keras macam batu di liputi pengaruh syaitan yang di kenali dengan rasa bongkak kunun kunun nya dia mampu mengalah abangnya sedangkan kemaluan sendiri penuh noda masih tak bersih lagi di rodok oleh petani dari sarawak demi mendapat sesuap projek untuk survival dirinya dalam bisnes haram yang di terajuinya...

cermin cermin lah diri tu...mulia sangat kah kamu....pelacur jalanan pemegang 6 okar pelakun terbaik dalam menyebar fitnah dan buat skandal dengan laki orang....!!!!

No comments:

Post a Comment