ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 April 2013

daim geng bapak penipu dan perompak rakyat tuduh anwar dan pakatan rakyat penipu besar....weiiii...mangkuk hayun tua kutuk nak mampos...siapa sebenarnya yang merompak rakyat dan menjahanamkan negara dengan bebanan hutang meningkat dari RM 250 billion kepada RM 500 billion...ada otak ka bercakap atau takut kena dakwa merompak rakyat bila PR memerintah nanti....!!!

perompak besar duit  rakyat  Daim Zainuddin menyelar Pakatan Rakyat (PR) sebagai “pakatan keliru” dan Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah “penipu besar” malam tadi, selepas bekas menteri kewangan itu menjadi veteran Barisan Nasional (BN) terbaru untuk berkempen di Putrajaya.

Daim berkempen untuk calon BN di pusat pentadbiran kerajaan itu tiga hari selepas keling pundek  syaitan yang di kenali  mahatahi melakukan perkara sama. BN juga menggunakan bekas timbalan perdana menteri  Musa Hitam untuk berkempen menjelang pilihan raya yang dikatakan paling sengit dalam sejarah.

“Bila nak pilih kerajaan mesti pilih yang baik, bukan yang nak menjahanamkan ... Keliru tak habis-habis, kerana mereka yang keliru. Jangan percaya yang keliru ni, nanti kelak merana,” kata Daim di sini merujuk kepada PR.

Beliau menuduh Anwar sebagai tidak kompeten semasa menjadi menteri kewangan pada awal 90an, mengatakan Anwar terpaksa merujuk kepadanya hampir setiap hari tentang bagaimana untuk menguruskan kementerian tersebut.

Daim merupakan menteri kewangan dari 1984 hingga 1991 dan Anwar mengambil alih selepas itu. Beliau kembali ke jawatan tersebut pada 1999 selepas membantu Malaysia menghadapi krisis kewangan Asia pada 1997.

Beliau mengatakan Anwar menipu dan menggunakan namanya untuk mendapatkan sokongan ketika mahu merebut jawatan timbalan presiden Umno yang melayakkan beliau untuk menjadi timbalan perdana menteri.

Bercakap kepada hadirin yang kebanyakkannya ahli dan pekerja parti, Daim menggesa penyokong BN di Putrajaya untuk bersatu dalam pilihan raya 5 Mei dan mengundi Tengku Adnan untuk mengalahkan calon PAS Datuk Husam Musa untuk kerusi Parlimen itu.

“Yang boleh menyelesaikan masalah ni cuma Tengku Adnan je, dia setiausaha agung Umno ... Presiden Umno pula ialah perdana menteri,” katanya.

Hadirin walau bagaimanapun, kurang daripada ketika Dr Mahathir memberikan ucapan di Presint 9 minggu lepas. Lebih kurang 15,000 pengundi, kebanyakkannya penjawat awam akan mengundi di Putrajaya yang di lihat sebagai kubu kuat kerajaan.

Sehari sebelum itu pada Ahad, Daim muncul dalam muka depan akhbar harian berbahasa Melayu Mingguan Malaon , yang dimiliki Umno, dimana beliau menjangkakan kekalahan PR.

“Saya melihat pembangkang tidak akan menang kali ini kerana mereka ada banyak perbeaan. Dalam banyak hal mereka gagal berpakat.

“Kita lihat bukan sahaja soal pembahagian kerusi dan calon, ini termasuk perbezaan antara prinsip perjuangan,” kata beliau kepada Mingguan Malaon.

 

 

penyapu sial

 

 

tidak kompoten amendernya daim....kalau setiap keputusan yang melibatkan kewangan di tentukan oleh keling pundek mahatahi...anak mahatahi buat bisnes kapal nak bangkrap minta anwar jadi bailout...bila anwar tak kasi pasal ini melibatkan duit rakyat, mahatahi pecat dan sumbatkan anwar ke penjara...

daim....pernahkah anda istiharkan harta anda kepada rakyat...tidak pernah bukan...??,..serupa dengan pemimpin UMNO-BN yang lain....jadi oleh kerana anda dan puak puak pukimak anda yang lain tidak pernah istiharkan harta kepada rakyat....maka anda dan puak puak kamu jadi kaya sampai jadi bilionnaire adalah dari duit rakyat yang kamu rembat..anda berkempen untuk BN semata mata nak menyelamatkan diri kamu dari kena dakwa  jika  PR memerintah nanti...

dalam krisis kewangan tahun 1997...anda mendapat nama kerana kununnya andalah menteri kewangan yang telah berjasa membuatkan negara bebas dari krisis kewangan yang di ilhamkan oleh bekas PM mahatahi...krisis kewangan berlaku di sebabkan si mahatahi bermain judi tukaran asing yang menyebabkan negara kerugian RM 30 billion...george soros yang jadi mangsa  fitnah mahatahi...

bila anwar beri penyelesaian bagaimana nak mengatasi krisis tersebut...anda ciplak idea anwar dan akhirnya anda yang mendapat nama...anwar pula,kamu dan puak puak kamu sabotaj dengan fitnah tuduhan liwat lalu di sumbat ke penjara..sampai la ni puak puak kamu masih menfitnah anwar sedangkan isu sebenar kamu dan puak puak kamu takut kepada kerana khuatir anwar akan dedahkan kepada rakyat penyelewengan yang kamu dan puak puak kamu buat .

jangan lupa janji di tepati najib yang menyebakan hutan negara bertambah dari dari rm 250 biliion kepada 500 bilion...rosmah jolisakan , najib belanja ajer...daim ini baru nak jilat segala laba yang masih ada....ampulah selagi termampu...!!!!

nak harap tengku adnan jadi pemimpin satu hal pulak...jenis manusia kaki botol tonggang arak beginikah yang layak jadi pemimpin..kerabat di raja haramjadah ini manusia yang tak tau malu...dalam keadaan mabuk dia dengan berlagak samseng telah memukul penyokongnya...orang beginikah yang kamu dan UMNO bela....pergi mampos la ko daim...tunggulah lepas PRU 13 nanti...jika PR berkuasa tau la nasib kamu...!!!

No comments:

Post a Comment