ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 April 2013

padan muka jadi tukang fitnah...blogger haprak UMNO di timpa haramjadah....akhir terpaksa berkongsi bersihkan lubang taik sendiri dengan tangan yang menyuap makanan....!!!!


Ketua perang siber Umno Pulau Pinang, Novandri Hassan Basri atau lebih dikenali dengan nama Dr MiM (Minda Intelek Melayu) disahkan telah hancur sebahagian dari tangan kirinya akibat kemalangan yang berlaku di kilometer 381.2 arah selatan Lebuhraya PLUS dekat Slim River, Perak, awal pagi semalam.

Novandri dikejarkan ke Hospital Slim River dengan bantuan ambulans dan dirawat sebagai pesakit luar.

Bagaimanapun ekoran kecederaan serius yang dialami Novandri akibat impak dari kemalangan tersebut, dia ditahan di wad kecemasan dan doktor yang merawatnya mengesahkan sebahagian tangan kirinya hancur teruk.

Kemalangan yang berlaku membabitkan Novandri yang juga naib ketua Umno bahagian Bukit Gelugor dan seorang rakannya berpunca dari masalah kegagalan mengawal kenderaan hingga menyebabkan kereta yang dinaiki terbabas.

Pemilik Blog Minda Intelek Melayu (MiM) sebelum ini telah disaman oleh Khalid Samad kerana fitnah.

Novandri melalui blognya, novandri.blogspot.com pada 15 Januari 2010 lalu menulis satu tulisan berbentuk fitnah dalam blognya bertajuk 'Penjarakan Khalid Bishop Samad'.

Ekoran itu, Khalid melalui peguamnya, Mohamad Hanipa Maidin menuntut supaya Novandri menarik balik tulisan dan gambar yang menunjukkan Khalid memakai tanjak Kristian dan salib dari blognya serta memohon maaf.

Novandri bersetuju untuk menyelesaikan kes ini di luar mahkamah dengan memohon maaf secara terbuka kepada Khalid ekoran dakwaan beliau kepada AJK PAS Pusat itu.

Selain itu dia juga bersetuju membayar sejumlah wang ganti rugi yang tidak disebutkan.

Penyelesaian luar mahkamah ini dinyatakan di depan hakim mahkamah tinggi di Pulau Pinang 7 Januari 2013 lalu.

Bagaimanapun, beberapa blogger Umno kesal dengan laporan Utusan Malaysia kerana tidak menjelaskan bagaimana Novandri boleh mengalami kemalangan dahsyat itu.

Sesetengahnya mendakwa kereta yang dinaiki Novandri telah tercabut tayarnya disyaki angkara perbuatan khianat.

Nampaknya blogger Umno ini sudah pandai mereka-reka cerita sebagaimana tulisan mereka yang cukup jijik dengan fitnah dan video lucah.

Jika mereka tidak berpuas hati dan mengesyaki ada unsur-unsur khianat, mengapa tidak laporkan terus kepada polis dan jangan salahkan Utusan sebab barangkali media rejim Umno tersebut pun sudah tidak percaya dengan fitnah yang dilemparkan, asyik terkantoi saja.

Sudahlah jualan akhbar Umno itu merudum, laman versi internet juga mencatatkan bilangan pembaca unik (unique readers) sedikit mendahului pesaingnya, Berita Harian dan jauh sekali jika dibandingkan dengan portal berita berpengaruh, Malaysiakini di seluruh dunia.

Malaysiakini - Kedudukan 2,545 (Malaysia tempat ke 13)
Berita Harian - Kedudukan 7,987 (Malaysia tempat ke 42)
Utusan Malaysia - Kedudukan 5,526 (Malaysia tempat ke 25)
Harian Metro - Kedudukan 8,492 (Malaysia tempat ke 47)

(Sumber : www.alexa.com - 26 April 2013)

Insiden membabitkan Novandri jelas memberi peringatan kepada semua blogger Umno agar jangan memfitnah dan menyebarkan video lucah kerana apa yang dialami Novandri cuma sekelumit dari balasan yang sewajarnya diterima di sana nanti!

 

 

penyapu sial

 

 

Dia taip kat komputer pakai tangan kanan...dia basuh berak pakai tangan kiri...elok la tu lepas ni basuh berak tangan kanan ,makan tangan kanan,fitnah orang tangan kanan ...banggalah tu...insuran banyak tu,,boleh buat bayar saman...

itu lah balasan Allah Taala kepada mereka yang suka menabur fitnah dan mengadu domba. Allah dah tunjukkan balasan di dunia lagi. Nasib baik tak meninggal dunia