ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

13 April 2013

kantooiii...sekali lagi...memang sah dan nak kena sesahh ini olang....memang kaki blue punya malaon...DALANG VIDEO LUCAH FITNAH KEATAS SETIAUSAHA PAS DATO MUSTAFA ALI DI KENALPASTI....!!!!

Papa Gomo akan di soal siasat oleh SKMM dan Polis tidak lama lagi. Pautan yang di terima menunjukkan penulis blog lucah tersebut ialah PapaGomo. Seseorang yang tidak mahu di kenali namanya telah membuat laporan Polis dan beliau ialah seorang pakar computer.

Tempat tidak mahu di sebut bertindak menganalisa video tersebut bersama laporan dan jelas ia telah di ubah suai dan video tersebut adalah fitnah dari pautan PapaGomo.

Wooooiii... Dah takde orang lain lagi ke umno tukang buat benda2 lucah ni? Pakar edit video lucah umno selama ini telah berpaling tadah. Kerana DUIT!!

Mashukkk lagi RM100 juta nih. Nasib baik la ada seorang Hamba Allah yang memecah rahsia pembikinan video tersebut. Dan beliau adalah hero yang telah mendedahkan Sebuah Komplot Nadi Berita Fitnah tersebut. Ade ke PapaGomo mintak tolong budak tu. Lepas tu Papa Gomo kencing lak tak mahu bayor...

Salinan aduan bernombor 0400/04/13 (klik http://bit.ly/XxHM8F) disahkan oleh pegawai Biro Aduan Pengguna SKMM, Nurhaliza Yahaya. NANTIKAN PENDEDAHAN INI NANTI.. Muuuaaaahahahaaa.. PAPAGOMO, U'RE DEAD!!!