ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

10 October 2009

Samseng Umno bermain api....macam nak bakar stesen minyak rupanya...tak adaq teloq mangkuk nie..!!!










kalaulah meletup stesyen minyak tu, tak ke haru biru jadinya. bila kata BODOH, depa  marah!!

Yang herannya mana pi POLIS yang berlambak kat sana. Makan gaji buta ka...... Bila ada kekecohan yang dilaporkan oleh puak2 HARAMJADAH tu tentang penyokong2 pakatan rakyat... tak sempat nak pejam celik, dah menonong sampai.

Bila ada pulak laporan yang dibuat kepada POLIS berkaitan kekecohan puak2 HARAMJADAH tu, alamatnya hangpa boleh pi beli beras, balik basuh dan tanak sampai jadi nasik.... baru laa terhegeh-hegeh nampak bayang nak mai tunjuk muka.... Memang layak jadi penjilat taik umno.


INI KERJA MANUSIA KEPALA DAN OTAK LEMBU DAN BERPERANGAI BABI....!!!!...BABI PUN TAU MALU...!!!!



thx to..kedaikopitepimasjid

No comments:

Post a Comment