ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

20 February 2011

menteri beruk yang jahil ramai dalam kabinet UMNO-APCO pukimak....!!!!



TERKEJUT beruk  bila membaca kenyataan Menteri Perdagangan Dalam Negeri Dan Kepenggunaan, DS Ismail Sabri yang mencabar PR menurunkan harga barang keperluan di negeri-negeri yang diperintah oleh PR. kita  terkejut kerana tidak menyangka manusia sejahil ini pemikirannya boleh diangkat menjadi Menteri dalam kabinet Najib.

Kita ingat seorang sahaja yang terkejut, tetapi nampaknya kenyataan Menteri yang tidak tahu melaksanakan tugas itu turut mendatangkan kehairanan kepada Gabungan Persatuan Pengguna-Pengguna Malaysia (FOMCA). Apabila sudah ramai yang merasa hairan dan terkejut, maka sahih lah Menteri itu tidak tahu buat kerja atau sudah kehabisan modal untuk mengatasi masalah kenaikan harga barang sekarang.

`Tidak masuk akal'. Itulah yang dikatakan oleh Setiausaha Agung Gabungan Persatuan-Persatuan Pengguna Malaysia (FOMCA), Muhammad Sha'ani Abdullah terhadap cabaran Menteri berkenaan. Sha'ani berkata jika benar kerajaan pusat ingin melepaskan tanggungjawab tersebut kepada Pakatan Rakyat, kerajaan pusat seharusnya menyerahkan kutipan hasil cukai kepada Pakatan Rakyat.

"Kerajaan sendiri tidak faham bagaimana mahu membantu pengguna dalam menghadapi kenaikan harga barang dan kenyataan menteri-menteri sebenarnya memperdayakan pengguna", ujar Sha'ani.

Cabaran bodoh dari Menteri berkenaan juga turut mendapat reaksi dari pemimpin muda DAP, Tey Kok Kiew. Mana mungkin PR boleh menurunkan harga barang di negeri-negeri bawah pemerintahannya kerana harga majoriti barang keperluan berada di bawah Kerajaan Pusat. Samalah juga dengan harga tol lebuhraya yang berada di bawah negeri-negeri PR, harga petrol dan gas. Cabaran sedemikian rupa hanya boleh di utarakan sekiranya PR mengambil alih Putrajaya. Justeru itu, Menteri berkenaan jangan cuba untuk memperbodohkan rakyat.

No comments:

Post a Comment