ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

18 February 2011

nanti nyanyuk tua nie akan kata PDRM pandai pandai sendiri bedil Ustaz Ibrahim Libya



Semenjak dua menjak ni, Mahathir sentiasa mengaku sememang dia seorang bekas PM Malaysia yang baik dan prihatin.

Orang tua kalau dah bercakap yang bukan-bukan itu tandanya dia nak  mampos... bukan aku aja yang kata hangpa pun ada  yang sebut....!!!!

Semalam Mahathir mengaku sememangnya dia pernah cuba untuk memansuhkan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) ketika dia PM tetapi pihak polis berkata 'tidak boleh' kerana bahawa masih ada ancaman.

Sebelum ini Mahathir mendakwa dia membantah penahanan seramai 106 orang, sebahagian besar ahli politik pembangkang dan beberapa ahli politik dari Umno dan MCA diISAkan. Polis juga menafikan itu arahannya dan sememangnya ia arahan pihak polis.

Selepas ini Mahathir akan mengaku sememangnya bukan dia yang mengarahkan membedil Ibrahim Libya sehingga syahid dan pihak polis juga akan mengaku itu adalah arahan polis Malaysia.

Harap-harapnya bekas PM Mahathir panjang umur untuk mengaku kebaikan kelakunya sepanjang 22 tahun menjadi PM. Amin....

kepala butohhh...la ko mamak keling kerala...dah nyanyuk menyusahkan orang cakap merapu tapi tak mampos mampos...kencingkan aje kubornya bila dia nie mampos  macam kubor bapak muhyiddin....!!!!