ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

17 February 2011

Rupa-rupanya MB samseng Umno Terengganu tak ada pelir....

"PAS berbalah dengan Umno kerana aqidah, MB Terengganu berceramah mengatakan PAS Parti ajaran sesat, tetapi bila kita ajak berdebat, dia tak mahu berdebat," Penolong SU PAS Terengganu.



Rupa-rupanya indah khabar dari rupa. Tengok muka macam samseng, bercakap kat DUN Terengganu ketika belum jadi MB pun macam samseng jalanan sehingga ajak orang bertumbuk tapi yang realitinya adalah pengecut. Hanya berani dalam kandang sendiri, tapi ajak berdepan, rupa-rupanya ‘tiada telur’..hahaha

Orang Umno ni, tidak kiralah pemimpin ke, pengikut ke…semuanya sama aje. Semua berani dalam kandang sendiri tapi bila ajak berdepan, macam ampeh.

Blogger Umno dengan cara depa, duk tabur fitnah tapi bila ajak berdepan dan ulangi fitnah yang dibuat, sampai ke lubang cacing duk menyorok.

Bila tang pemimpin depa pulak, kat pentas ceramah depa...macam-macam jurus dihunusnya, tapi bila mengajak masuk gelanggang, semua jadi kecut. Lepas tu macam-macam alasan bodoh diberinya.



Buletin Online - Penolong Setiausaha PAS Terengganu mencabar kerajaan negeri Terengganu yang diketuai oleh Menteri Besar Dato' Seri Ahmad Said melaksanakan Enakmen Jenayah Syariah, Hudud dan Qisas yang telah diluluskan oleh Dewan Undangan Negeri Terengganu.

Beliau berkata demikian ketika mengulas percakapan Ahmad disebuah sekolah disini baru-baru ini, yang menuduh PAS mengamalkan fahaman sekular kerana menghantar anak-anak ahli mereka ke sekolah kebangsaan.

Terdahulu, Hanafiah yang juga Pengarah Majlis Tindakan DUN Chukai menolak dakwaan Ahmad yang menuduh PAS adalah parti ajaran sesat.

Katanya,Ahmad Said berceramah di dua tiga tempat mengatakan PAS ajaran sesat, tetapi apabila diajak untuk berdebat bagi menentukan kebenaran, Umno menolak pelawaan PAS.

"PAS berbalah dengan Umno kerana aqidah, MB Terengganu berceramah mengatakan PAS Parti ajaran sesat, tetapi bila kita ajak berdebat, dia tak mahu berdebat,"tegasnya

Beliau mengingatkan kembali seluruh rakyat Terengganu bahawa Ahmad Said lah yang telah meruntuhkan masjid Kampung Bujal.

Menurutnya, ketika pemerintahan PAS Terengganu, PAS yang telah meletakkan al-Quran dan as-Sunnah dan Imak serta qias sebagai hukum tertinggi kerajaan Terengganu.

"Saya cabar Ahmad Said melaksanakan hukum hudud yang telah diluluskan dalam Dewan Undangan Negeri,"katanya ketika berucap di majlis penerangan di Kampung Tuan, disini, Selasa 14 Februari

Katanya, undang-undang tersebut juga telah direstui oleh al-Sultan negeri Terengganu dan diwartakan

Namun apabila Umno dan Barisan Nasional mengambil alih pemerintahan pada tahun 2004 undang-undang tersebut tidak dikuatkuasa.

Turut menyampaikan ucapan adalah ADUN Sura yang juga Yang DiPertua PAS Dungun, Ustaz Wan Hassan Ramly dan Ahli Jawatankuasa PAS Pusat yang juga Presiden ANAK, Mazlan Aliman.



warkah daily

1 comment:

  1. Dalam kabinet Said ni ada sekor YB yg jadi biawak hidup..ada skandal sex tapi pasal kawan baik dia..dia bagi jugak jawatan...harap2 muka dia tak ada lagi lepas PRU13 nih

    ReplyDelete