ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

15 February 2011

Betina ini pun nak dapat fadhilat Mati Syahid di Mesir




Sewaktu berlaku demonstrasi Mesir, banyak yang jatuh syahid kerana dibunuh oleh pihak pemerintah Mesir yang desperado. Para keluarga syuhada' ini meletakkan gambar-gambar ahli keluarga mereka yang syahid di Dataran Tahrir untuk disaksikan oleh semua orang di Mesir.

diantara yang syahid ini adalah dari kaum hawa juga. Begitu zalim puak-puak Mubarak ini, mereka membunuh tanpa kira. Mereka tidak kira lelaki atau perempuan.

betina yang dalam gambar itu juga ingin syahid...tu pasal gambar dia cuba di letak bersama para syahid di mesir itu ...tapi bersama sama para demo di medan 'tahrir' malaysia seramai kunun kununnya 10 000 orang....perasan kunun......cuma cara yang berbeza dia nak mati di celah juboq saifol liwat atau najib altantuya....dan bukan kunun kununnya di celah tetek ROSMOH....muakakakaka....betina sundal tak nak mengalah dengan betina puaka beb....!!!


umi berjihad....

10 Ribu Dijangka Hadir : Ummi Hafilda Mulakan Jihad Malam Ini!

No comments:

Post a Comment