ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 February 2011

lawak betollah si saifol liwat....nie cubaan ke betul betul....muakakakaka....!!!!



Perbicaraan kes liwat 2 ke atas Ds Anwar Ibrahim semakin seronok dan lucu.
Semalan mahkamah digembarkan"anu anwar" masuk dalam mulut Saiful atau bahasa buku kata sex oral dengan anunya masuk kedalam mulut saiful secara paksa.

Hari ini dimahkamah yang sama, Ketua Unit Kemalangan dan Kecemasan Hospital Kuala Lumpur Dr. Khairul Nizam Hassan mengaku tidak ada bukti wujudnya kemasukan "anu anwar"pada dubur (jubur) Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Hari ini dimahkamah yang sama, Ketua Unit Kemalangan dan Kecemasan Hospital Kuala Lumpur Dr. Khairul Nizam Hassan mengaku tidak ada bukti wujudnya kemasukan "anu anwar"pada dubur (jubur) Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Dr, Khairul Nizam juga mempertahankan saiful tidak menyatakan sama ada percubaan meliwat atau percubaan mengadakan sex mulut (anu dalam mulut) atau oral sex.

Jelas kes liwat 2 keatas Ds Anwar Ibrahim bersifat fitnah yang dirancang atau satu gerakan konsipirasi peringkat tertinggi dikalangan pemerintah kerjaan barisan nasional dan PM Najib Razak dan kuncu-kuncunya yang mengatur konsipirasi kes fitnah liwat 2 dengan saiful.

Tujuan utama untuk menyekat pengaruh Anwar Ibrahim dan menyumbat Anwar Ibrahim dalam sangkar batu dengan mengunakan kuasa mahkamah dan pdrm untuk menghukum Anwar Ibrahim.

Ingat PM Najib Razak. Rakyat sekarang tidak boleh ditipu secara terang dan gelap. Rakyat sudah nampak Najib Razak terlibat sama dalam kes fitnah liwat keatas Anwar Ibrahim.

Ingat Najib Razak hantu Altantuya masih berada dalam bilik mandi dan kamar kamu. Sepatunya Najib Razak lawan secara terbuka dalam proses demokrasi ala Malaysia. Kenapa takut sanga pada Anwar Ibrahim?.

Rakyat sudah menjangka keputusan perbicaraan kes liwat 2 keatas Anwar Ibrahim tidak menyebelahi Anwar.

Sebelum keputusan dibuat kita mengharap satu bicara yang adil dan saksama. Namum sehingga hari ini bicara Anwar dalam mahkamah ada sedikit tempang atau tidak adil dan cukup keliru.

Ayuh kita bangkit mencari keadilan dalam Malaysia. kita runtuhkan barisan nasional , kita matikan pejuang uno yang khainat dan penyamun atau rasuah.

'RUNTUH,RUNTUH RUNTUH BN, RUNTUH,RUNTUH RUNTUH UMNO.

HANCUR HANCUR HANCUR BN. HANCUR HANCUR HANCUR UMNO.


mohd noor awang

No comments:

Post a Comment