ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 February 2011

Bagusla... dah kaw tim iblis dan syaitan....najib laki bini puaka dan celaka lawat lubang neraka penghianat khalifah islam......!!!!

Najib lawat kilang kenderaan tentera terbesar di Turki


sayang dan hormat benar najib kat Mustapa Kamal Ataturk nih ekk..sampai najib ngan laki dia siap gi kalung bunga kat lubang neraka Mustapa Kamal Ataturk.


Kat malaysia dah kata haram letak bunga kat makam pahlawan. Letak kat peruntuh khilafah Islamiyyah Turki, kamal Attaturk takpe ke? Mana ulama sesat UMNO   ni???

2011/02/23

PERDANA Menteri, Datuk Seri Najib Razak semalam melawat kilang pengeluar kenderaan ketenteraan terbesar Turki, FNSS Savunma Sistemleri A.S. (FNSS Savunma) di Golbasi, kira-kira 30 kilometer dari sini.

Dalam lawatan kira-kira sejam itu, Perdana Menteri dan delegasi Malaysia diberi taklimat mengenai operasi kilang berkenaan oleh Ketua Pegawai Eksekutif dan Pengurus Besarnya, K. Nail Kurt.
Perdana Menteri turut menyaksikan demonstrasi pelbagai kenderaan ketenteraan yang dikeluarkan firma terbabit, yang juga antara pengeluar kenderaan ketenteraan terbesar dunia.
Turut serta dalam lawatan berkenaan Menteri Luar, Datuk Seri Anifah Aman; Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr Zahid Hamidi; Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishamuddin Hussein serta Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Datuk Seri Mustapa Mohamed.

Pada lawatan itu, majlis menandatangani perjanjian di antara DRB-HICOM Defence Technologies Sdn Bhd (Deftech) dan FNSS Savunma bagi usaha sama pengeluaran kenderaan ketenteraan di Pekan, Pahang.

Usaha sama berkenaan turut merangkumi bantuan latihan dan kepakaran serta pemindahan teknologi firma Turki itu kepada Deftech.

Kedua-dua pihak sudah menjalin kerjasama dalam bidang berkenaan sejak 2000. Pada majlis menandatangani itu, Deftech diwakili Pengarah Urusan Kumpulan DRB-Hicom Berhad, Datuk Seri Mohd Khamil Jamil manakala FNSS Savunma diwakili Kur, sambil disaksikan Najib.

Sementara itu, pada sebelah petangnya Najib dan rombongan melawat Muzium Anitkabar yang antara lain menempatkan makam pengasas Republik Turki, Mustapa Kamal Ataturk yang mana Perdana Menteri meletakkan kalungan bunga dan menandatangani buku pelawat.

Perdana Menteri kemudian mengadakan pertemuan dengan rakan sejawatnya, Recep Tayyip Erdogan, sebelum menyaksikan majlis menandatangani memorandum persefahaman (MoU) di antara SME Corporation Malaysia dan Small and Medium Enterprises Development Organization (KOSGEB) Turki.

Pada sebelah malamnya, Perdana Menteri dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor menghadiri majlis makan malam yang dihoskan oleh Erdogan.

No comments:

Post a Comment