ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

15 February 2011

pulak dah....dulu tak cuci jubor 3 hari sampai tak sembahyang jumaat....nie tak cuci mulut ke...sampai membusuk lebih teruk dari bau jubornya...!!!



Sebelum ini kita tidak pernah dengar ‘SEX ORAL’ yang melibatkan perbicaraan kes liwat Anwar dan Saiful.Tetapi seorang doktor Hospital Kuala Lumpur (HKL) hari ini memberitahu Mahkamah Tinggi bahawa pengadu dalam kes liwat melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa telah dipaksa melakukan seks oral.

Kalau benar ianya berlaku, tentu Saiful (gambar) tidak akan membuka mulut, berkumur-kumur atau menggosok gigi berhari-hari untuk menyimpan bahan bukti yang ada didalam mulutnya itu….bayangkanlah….tentu mulutnya itu lebih busuk lagi dari anusnya! Argh!

Sebelum ini, tahun lalu, Karpal pernah menyoal Saiful seperti berikut :

Karpal: Awak mandi pada Jun 26?

Saiful: Saya mandi pagi.
Karpal: Ada awak mandi serta cuci 'anus' selepas kejadian?

Saiful: Saya bilas.

Karpal: Kenapa tak cuci?

Saiful: Saya mahu simpan bukti.

Seterusnya, Khairul Nizam memberitahu mahkamah semalam bahawa beliau hanya menjalankan pemeriksaan ke atas badan Saiful – dari bahagian pusat ke atas.Beliau menjelaskan, beliau bertindak demikian kerana Saiful memberitahunya bahawa pengadu itu telah mencuci dan membersihkan diri.

Kenyataan itu bercanggah dengan keterangan Saiful pada tahun lalu, ketika bekas pembantu Anwar itu disoal balas oleh peguam Karpal Singh. (sepertimana dialog diatas).

Saiful telah memberitahu mahkamah bahawa beliau tidak mencuci anusnya dengan tujuan menyimpan bahan bukti.

Saiful juga memberitahu mahkamah bahawa beliau hanya mandi pada waktu pagi dan tidak membasuh angota sulit badannya

1 comment:

  1. Selama tu tentu dia tak makan dan minum sebab nak simpan bukti. Wakakak

    ReplyDelete