ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

12 February 2011

Mubarak Tersungkur, Golongan UMNO Kecut Perut...golongan songkok tinggi cuba buat menteri sotong terkejut beruk....!!!!



Golongan berbadan gempal dan bersongkok tinggi (PERKASA) meneruskan tugas dan peranan mereka - membuat laporan polis - kononnya Dato' Seri Anwar Ibrahim akan melarikan diri ke luar negara sekiranya beliau dijatuhi hukuman bersalah dalam kes Sodomi 2.

Antara negara yang didakwa akan membantu Anwar melarikan diri ialah Australia, Turki dan Amerika Syarikat. Puak ini terlupa memasukkan sebuah lagi kuasa tanpa negara - Israel.

Jika tidak, pasti Hishamuddin Husein terkejut berok sekali lagi seperti mana beliau 'mendengar tanpa membaca' laporan mengatakan Anwar TIDAK ditaja oleh kumpulan pelampau Asia Barat dan terus mengarahkan pihak SB melakukan siasatan. Namun begitu, tunggu sajalah selepas ini, si Hishamuddin pasti melatah mengarahkan pihak polis, imigeresen mengambil tindakan segera.

Yang hebatnya mengenai golongan berbadan gempal ini, mereka kerap mendapat maklumat sulit berprofil tinggi yang melibatkan pemimpin pembangkang tetapi pekak, buta dan tuli dengan pelbagai maklumat, bukti penyelewengan yang melibatkan ratusan billion Ringgit duit Rakyat yang 'telah melarikan diri' ke luar negara.

Duit komisen pembelian kapal selam berjumlah lebih setengah billion Ringgit yang telah dibawa lari oleh sahabat baik isteri Rosmah, boleh disenyapkan begitu saja. Begitu juga dengan kes pembunuhan seorang warganegara Mongolia yang mempunyai hubungan dengan sahabat baik isteri Rosmah.

Dalam perkara-perkara yang berkaitan dengan pihak pembangkang, PERKASA mempunyai saluran maklumat dan inteligen yang lebih hebat dan boleh memalukan PDRM. -wargamarhaen

No comments:

Post a Comment