ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

11 February 2011

muakakakaka.....betina sundal dah berjihad .....10000 hadir...????......cuma 200 ekor anak ayam aje....!!!!

10 Ribu Dijangka Hadir : Ummi Hafilda Mulakan Jihad Malam Ini!



betina yang di sebelah kanan tu lebih mulia dari betina sundal ...pelacur upahan UMNO-APCO

InsyaAllah roadshow pertama Ummi Hafilda Ali di Jalan Kebun Kota Raja Kelang jam 9.30 malam ini, merupakan permulaan kepada kebangkitan rakyat menolak pembohongan dan penipuan Pakatan Rakyat.

Yakinlah - perjuangan murni Ummi pada malam ini adalah titik tolak ke arah satu perjuangan dan jihad suci demi menghancurkan syaitan dan para pembantunya. Doa saya hanya satu, semoga Allah menguatkan iltizam dan semangat Ummi Hafilda agar terus berjuang sehingga musuh negara ini tersungkur di medan perang! Jumpa anda di sana!!!

10 Ribu dijangka hadir??? Kah..kah..kah.. berapa orang yang hadir sila baca artikel dibawah..

Dalam ceramah Ummi Hafilda itu juga Bekas pegawai khas Anwar, Muhamad Rahimi Osman mendakwa “Kerja yang merampas Selangor ini saya juga dalangnya. Saya minta maaf saya berjanji akan rampas semula dan pulangkan kembali Selangor ke tangan BN,”

Bagi aku itu merupakan satu kenyataan paling bodoh yang aku pernah dengar.. Selangor jatuh ketangan Pakatan Rakyat dalam pilihanraya sedara.. bukan melalui ADUN yang dibeli macam apa yang berlaku di Perak tu..

Ummi Hafilda, Rahimi isytihar ‘perang’ terhadap Anwar, Azmin



KLANG: Disebalik kelantangan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim membongkar firma APCO Worldwide yang dilantik kerajaan untuk kempen gagasan 1Malaysia yang turut dikaitkan dengan One Israel, Anwar juga didakwa memiliki sebuah syarikat perundingan yang berpusat di Washington DC, Amerika Syarikat.

Bekas pegawai khas Anwar, Muhamad Rahimi Osman mendakwa bekas majikannya itu memiliki syarikat sendiri iaitu Anwar Ibrahim Consulting Associate dan mempunyai lima pekerja daripada warga Pakistan dan Turki yang menetap di sana.

“Setiap pekerja di situ menerima gaji lima angka USD setiap bulan. Saya lihat perbelanjaan pejabat itu sepanjang tahun 2006 sehingga 2007 hampir US$2 juta. Mana Anwar Ibrahim dapat duit sebanyak ini?

“Bagaimana Anwar boleh kutip duit dalam ceramah dan mengatakan parti tiada wang sedangkan beliau boleh biaya pejabat itu sehingga berjuta-juta dolar,” soal Rahimi dalam siri ceramah Kempen Selamatkan Selangor Darul Ehsan (SSDE) di sini semalam.

Turut hadir Ketua Pembangkang Selangor Datuk Mohamad Satim Diman dan saksi kes Liwat I Ummi Hafilda Ali.

Ini merupakan penampilan sulungnya sebagai penceramah ‘kem’ Barisan Nasional (BN) selepas membuat laporan polis menukar surat akuan bersumpah (SD) yang ditandatanganinya dengan menafikan penglibatan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dalam kes liwat II Oktober tahun lalu.

Rahimi juga mendakwa dirinya bertanggungjawab memasukkan wang daripada akaun bekas majikannya ke Sabah dan Sarawak dalam usaha melobi ahli Parlimen semasa pilihan raya umum lalu dan ketika peristiwa cubaan rampasan kuasa 16 September.

Rampas semula Selangor

“Kerja yang merampas Selangor ini saya juga dalangnya. Saya minta maaf saya berjanji akan rampas semula dan pulangkan kembali Selangor ke tangan BN,” katanya sambil diiringi tepukan kira-kira 200 penyokong yang hadir.

No comments:

Post a Comment