ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

18 February 2011

muakakaka...saiful liwat meliwat dengan 10 jantan ...ramainya..semuanya berwajah DSAI....muakakakaka....patutlah kena buang sekolah dan nak bagi service percuma kat najib dan rosmah.....!!!!

Fitnah II: Saiful Mungkin Sodomi Dengan 10 lelaki – Dr Seah




KUALA LUMPURSuasana Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini bertukar menjadi hangat apabila digemparkan dengan pengakuan pakar DNA, Ketua Unit Jenayah Berat Jabatan Kimia, Dr Seah Lay Hoong bahawa sample DNA yang diambil daripada tubuh pengadu, Mohd Saiful Bukhari Azlan mungkin membabitkan 10 lelaki.

“Terdapat kemungkinan DNA yang ditemui pada sample yang diperiksa datangnya daripada 10 orang lelaki,” kata Dr Seah dalam keterangannya pagi tadi ketika menjawab soal balas daripada peguam Karpal Singh.

Terdahulu, mahkamah semalam digemparkan dengan penemuan tiga DNA lelaki pada calitan yang diambil daripada tubuh Saiful, juga yang diakui oleh Dr Seah.
Pasukan peguam Anwar juga berjaya dalam bantahan mereka menolak dokumen tambahan dalam laporan kimia pada awal perbicaraan semalam kerana perbezaan ketara dengan dokumen yang diterima pada awal perbicaraan.


LAPORAN LANGSUNG

8.45 am – Datuk Seri Wan Azizah berada di galeri awam perbicaraan namun Datuk Seri Anwar Ibrahim masih belum kelihatan.


8.56 am – Anwar masuk ke dalam mahkamah bersama peguamnya, Sankara Nair.


9.00 am – Perbicaraan bermula. Dr Seah Lay Hoong, ahli kimia Jabatan Kimia dipanggil ke kandang saksi.


9.02 am – Beliau menerangkan tentang elektropherogram, kaedah yang digunakan untuk mengesan fragmen DNA dalam siasatan forensik.


9.11 am – Dr Seah menerangkan tentang kaedah reamplifikasi, yang dibuat jika pada pemeriksaan pertama tiada DNA dijumpai pada sampel. Remaplifikasi dilakukan pada sampel B yang kemudiannya didapati tiada profail DNA.


9.32 am: Pendakwaan mahu carta yang digunakan oleh Seah untuk ujian ke atas sample DNA dikemukakan sebagai bukti. Tindakan ini dibantah oleh peguam Karpal Singh.
Seah sebelum itu telah menjelaskan peralatan yang digunakannya dalam ujian DNA itu.


9.39am: Karpal membantah tindakan pendakwa kerana bertegas mahu mengemukakan carta ujian DNA yang dijalankan Seah sebagai bukti.
Menurut Karpal, carta itu dijana oleh komputer. Tambah Karpal, bahan berkenaan boleh dikemukakan semula ketika pemeriksaan semula.
Hakim membenarkan carta berkenaan dikemukakan sebagai bukti, tetapi hanya untuk pemeriksaan balas.


9.58 am: Karpal mempersoal kredibiliti Dr Seah kerana Dr Seah sendiri mengaku bukan dia yang mengisi perisian GeneMapper yang diguna untuk menghasilkan elektroferograf tersebut.


10.52 am: Perbicaraan ditangguhkan selama 30 minit.


11.20 am: Perbicaraan ditangguhkan hingga jam 3.oo petang ini berikutan permohonan Timbalan Pendakwa Raya, Noorin Badaruddin yang mahu meneliti dokumen yang berkaitan.
Fitnah II: Saiful mungkin sodomi dengan 10 lelaki – Dr Seah

No comments:

Post a Comment