ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

20 February 2011

fuhhh....mengemparkan Kediaman salah seorang sepupu mubarak di malaysia....!!!!



Salah sebuah Kediaman Mewah Taib Mubarak (Mahmud)


Rumah Jamilah,Anak Taib Mubarak



Rumah Abang Taib Mubarak..Ali Mahmud



Rumah Abang Taib Mubarak..Tufail Mahmud (Ada 27 Bilik)


slogan keramat Umno "Rakyat "Bangang" Pemimpin Haprak Berkuasa"

Juara buang anak dan gejala sosial peringkat kebangsaan,rasuah projek usah di kira sampai runtuh stadium kerana dek makan duit haram oleh umno haram jadah ni.

Kalau bab pimpinan Umno hidup mewah takyah cerita la..panas berapi braderrr...

Yang hinanya..masih ada penyokong umno yang "Bodoh" sampai tara ini,tengok ajelah Taib Mahmud dia kencing habis orang melayu serawak..muakakakaka


Renunglah Sebahagian Khutbah Akhir

Rasullullah Sebelum Wafat..

"Wahai manusia, sepertimana kamu menganggap bulan ini
dan kota ini sebagai suci, maka anggaplah jiwa dan harta
setiap muslim sebagai amanah suci."

"Kembalikan harta yang diamanahkan kepada kamu kepada
pemiliknya yang berhak.Jangan kamu sakiti sesiapapun agar orang
lain tidak menyakiti kamu lagi.Ingatlah bahawa sesungguhnya
kamu akan menemui Tuhan kamu dan Dia pasti membuat


penyapu sial ( anti mubarak)

Barisan Perompak memang telah rompak duit rakyat secara halus dan hidup dalam serba kemewahan. Mereka hidup seperti Maharaja, rumah besar, kereta besar dan isteri muda. Hidup Rakyat jelata semakin terhempit.

Harga barang keperluan harian semakin naik. Tetapi perompak perompak BN makin kaya. Yang hairan ada manusia yang nak sokong perompak perompak UMNO/BN. Aku tak tahu apa nak kata, otak mereka ada atas atau bawah, tak dapat nilai siapa yang merompak juta juta duit rakyat. nantikan lah perhitungan di atas segala amalan kamu di hari kemudian."