ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

28 February 2011

jelas UMNO memang termasuk golongan kafir laknat....tergamak merasuah masyarakat cina dengan tarian bogel....maka penduduk DUN Merlimau tertunggu tunggu bila ia akan tiba....!!!!







Ramai penduduk Merlimau tertunggu-tunggu tarian separuh bogel dari UMNO BN yang sering diadakan di dalam pilihanraya raya kecil untuk mendapatkan sokongan masyarakat.

UMNO BN yang kerap mengadakan konsert dari wanita-wanita yang berpakaian separuh bogel semata-mata untuk menarik pengundi telah mereka lakukan di dalam pilihanraya-

Tidak mustahil mereka akan buat konsert yang serupa di Merlimau dan Kerdau,..
Mereka sanggup lakukan apa saja untuk menarik pengundi, termasuk mengadakan konsert yang menjaja tubuh di dalam kempen mereka...

Pada pilihanraya kecil Bukit Gantang satu ketika dahulu, seorang menteri kabinet, Datuk Zahid Hamidi dan calon BN, Ismail Saffian telah secara terang-terangan menyatakan sokongan kepada apa yang di percayai satu kebudayaan orang Cina dengan menyaksikan persembahan tarian panas oleh gadis-gadis separuh bogel dalam satu acara keramaian tajaan Barisan Nasional di Kampung Baru, Kuala Sepetang, Taiping.

Sungguh menghairankan, jika itu yang dikatakan kebudayaan orang Cina, yang kami tahu penduduk di Kuala Sepetang selama ini hanya menganjurkan opera yang mana pelakun dan penarinya hanya menampakkan muka yang di makeupkan serta pakaian

Budaya bertaraf Bangsar, Kuala Lumpur yang mahu diperkenalkan kepada pengundi di perkampungan nelayan ini dilihat sebagai satu kejutan budaya yang terdesak oleh Unmo/BN untuk memancing undi di kawasan ini...

Hal yang sama berlaku di dalam PRK Tenang dimana Majlis Makan Malam 1Malaysia pada penghujung kempen PRK UMNO BN mengadakan konsert tarian separuh bogel di sana.

Perbuatan UMNO-BN tersebut sunggguh menjijikkan. Sesiapa yang mengundi mereka bersubahat dengan perbuatan kotor yang mereka lakukan..

No comments:

Post a Comment