ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 February 2011

JPN pun sama ....bersubahat dengan UMNO -APCO memindahkan pengundi untuk menang pru ke 13...!!!

Betoi Ka JPN Bersubahat Dengan BN?



Harakah yang turut berada di tempat itu, mendapati sebuah bas milik JPN dengan nombor pendaftaran BGS 5488 berada di hadapan Pejabat Umno Shah Alam dengan beberapa orang kakitangan JPN sedang membuat pengesahan pertukaran alamat rakyat Sabah terbabit.

Sebelum itu, mereka telah diarahkan mengisi borang pertukaran alamat di Tingkat 3, Bangunan Umno Shah Alam dan selepas itu mereka dikehendaki menaiki bas secara bergilir-gilir bagi mendapatkan pengesahan wakil JPN. Pengesahan pertukaran alamat itu dilakukan dalam bas yang bertutup dan hanya mereka yang membawa borang pertukaran saja dibenarkan menaiki bas tersebut.

Beberapa rakyat Sabah yang ditemui mendedahkan pertukaran alamat itu dilakukan atas arahan Umno dan bertujuan untuk mengundi dalam PRU-13 akan datang. Mereka diangkut dari Taman Sri Muda, Shah Alam dengan menggunakan dua buah bas dengan nombor pendaftaran NR 9417 dan BFM 3804.

Menurut seorang rakyat Sabah, mereka dijanjikan "sesuatu" oleh pihak tertentu dan ada di kalangan mereka dipanggil untuk tujuan lain tetapi sampai di situ melakukan perkara lain.



Perbualan wakil PAS bersama beberapa orang rakyat Sabah diperhatikan oleh pihak Umno dari atas bangunan dan selepas beberapa minit, seorang wanita yang dipercayai Wanita Umno menghampiri kami dan menjemput naik ke Tingkat 3, Bangunan Umno.
Bas JPN beredar sekitar jam 2.15 petang, Sabtu manakala wanita yang menemui kami turut beredar selepas memerhatikan kami dari dalam kenderaannya.

Sehubungan itu, Jaafar akan membuat laporan kepada pihak berkenaan dan tindakan tegas perlu diambil kerana ternyata Umno dengan kerjasama JPN telah melakukan penipuan besar.
"Buatlah apa sahaja kempen, edarkan risalah kepada penduduk Selangor, semua itu tidak akan berkesan kerana Umno dan JPN telah melakukan pertukaran alamat dengan membawa masuk rakyat Sabah sebagai pengundi," tegasnya. Jaafar berkata, ini berlaku di Shah Alam bagaimana dengan kawasan lain di negeri Selangor?

~sanggahtoksago~

No comments:

Post a Comment