ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

14 February 2011

Tiada kesan air mani, tiada ujian...bermakna bontot sayfool tak rabak....bagi pelir gajah aje tutuh belakang dia ....muakakakaka....!



Peguam pasukan pembela kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim menegaskan tiada bukti air mani dikesan pada Mohd Saiful Bukhari Azlan kerana tiada ujian yang sewajarnya dijalankan untuk memastikan perkara tersebut.

Sankara Nair, salah seorang peguam Anwar berkata, meskipun keputusan makmal Hospital Kuala Lumpur (HKL) menunjukkan adanya kesan air mani, tetapi tiada ujian-ujian yang standard dijalankan untuk mengesahkan perkara itu.

Menurut peguam itu, laporan kimia juga tidak mengambil kira ujian-ujian standard yang harus dijalankan untuk menentukan sebarang kehadiran air mani.

“Ada ujian-ujian yang standard, diamalkan di peringkat antarabangsa seperti PSA ‘antigen’ dan RSID yang akan memberi gambaran tepat mengenai air mani,” kata beliau dalam soalan kepada pakar patologi forensik HKL Dr Siew Sheue Feng hari ini.

Perbicaraan kes liwat Anwar disambung di Mahkamah Tinggi hari ini.

Dengan merujuk kepada laporan kimia, Sankara berkata laporan kimia juga menunjukkan bahawa kesan air mani sendiri ada ditemui pada seluar dalam dan seluarnya.

“Bagaimanapun perkara ini tidak dicatatkan oleh anda?” soal Sankara yang mana Dr Siew mengakui bahawa beliau memang tidak mengambil catatan.



“Air mani tidak disahkan kerana tiada ujian-ujian dijalankan untuk membuktikan sama ada wujud sama sekali air mani.

“Keseluruhan laporan kimia, jika ia mengatakan kesan air mani wujud pada Saiful, mesti menunjukkan ujian-ujian mengenainya,” kata Sankara kepada pemberita kemudian. TMI



penyapu sial

skrip nie macam aku dah tau...hakim bahlol kanggaroo court akan menyumbat anwar ke penjara berdasar faktor kemungkinan...serupa macam kes tilam ariffin jaka jatuh hukum berdasar kan kemungkinan....mahkamah dan hakim apa macam nie...kalau macam tu perompak dan lanun boleh jadi hakim...hakim pukimak 1 malaysia