ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

20 February 2011

pukimak UMNO -APCO-BN guna hantu warga asing untuk menang prk melalui pintu belakang....!!!

Pengundi Hantu : Pihak Tertentu Main Pintu Belakang?


Sumber-sumber maklumat dalaman memberitahu bahawa terdapat rakyat negara asing akan mengundi untuk memenangkan parti tertentu pada 6 Mac ini. Menurut maklumat tersebut mereka ini akan diberikan dokumen sementara oleh pihak tertentu untuk membolehkan mereka mengundi.

Taktik ini menurut maklumat tersebut telah lama digunakan oleh pihak tertentu untuk menang pada kebanyakan pilihanraya. Bertindak atas maklumat tersebut petugas PAS telah bertindak cepat dan berjaya menjejaki beberapa individu yang telah dikenalpasti akan melakukan kerja terkutuk itu.

Pasukan petugas PAS sudah bersiap sedia untuk menangkap pesalah-pesalah pilihanraya ini dan dalang kepada kes ini sebagaimana yang pernah dilakukan oleh petugas PAS Melaka sewaktu pilihanraya kecil DUN Anak Bukit, Kedah beberapa tahun lalu.

"Kita sudah berpengalaman menangani isu ini dan sekarang kita sudah bersedia dan mempunyai maklumat tentang perkara ini".

"Petugas kita termasuk bahagian risikan dan 'Polling Agent' sudah bersedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan" kata petugas PAS yang tidak mahu dikenali.

Menurut beliau jika pihak tertentu meneruskan kerja jahat ini mereka akan berhadapan dengan kesulitan kerana kita mempunyai bukti yang cukup.

"Kita sudah bersedia dengan pasukan terlatih, mantap dan dengan segala alat canggih untuk mengekang kejahatan ini" tegas beliau.


pasprkmerlimau



penyapu sial


pihak tertentu = pukimak UMNO-APCO-BN....sape lagi yang nak memerintah negara sehingga kiamat mengalahkan firaun....!!!!

1 comment:

  1. Macam tu lah dok kena tipu dengan UMNO/BN setiap kali pilihanraya PRU dan PRK tapi tak diri.

    ReplyDelete