ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

11 February 2011

la...malaun malaun luar upahan UMNO rupanya yang punya angkara....ternyata UMNO umpama kanser .....hapuskan kanser hapuskan UMNO maka terhapuslah penyakit bawaan kanser ( UMNO)

“Mereka yang buat demo adalah orang luar”






JURU - Sinar Harian dalam pada itu menerima panggilan daripada seorang penduduk yang kesal dengan tindakan segelintir peniaga yang mengadakan bantahan mengenai tindakan MPSP meroboh gerai mereka.

Lebih mengejutkan, individu yang enggan dikenali itu mendakwa mereka yang membantah itu bukannya penduduk Taman Pelangi, sebaliknya orang luar.

Dia berkata, mereka adalah orang luar yang kebanyakannya berkahwin dengan warga Indonesia dan menyewa di Taman Pelangi.

“Kami, penduduk asal di Taman Pelangi ini tidak terlibat langsung dengan mereka, malah malu dengan tindakan yang dibuat. ,” katanya yang tinggal di Taman Pelangi sejak kira-kira 20 tahun lalu.

Dia yang mewakili minoriti rakyat tempatan yang tinggal di taman berkenaan berkata, mereka amat bersetuju dengan tindakan MPSP merobohkan gerai-gerai di kawasan perumahan mereka, malah akur jika gerai mereka turut dirobohkan.

“Saya sendiri ada kedai yang diusahakan, dan kami sama-sama terima notis dari MPSP. Tapi, kami tidak kecoh kerana kami tahu kami salah dan akur dengan tindakan MPSP itu,” katanya.

Tambahan, menurutnya, mereka tiada masa untuk melakukan bantahan sepertimana yang dilakukan pihak luar itu, kerana masing-masing mempunyai tugasan lain yang lebih penting.

Justeru, katanya, tindakan yang diambil MPSP itu adalah patut, kerana tindakan mereka mewujudkan gerai di situ seolah-olah mencabar kredibiliti MPSP.

“Saya hairan bagaimana mereka boleh bertindak memukul anggota penguat kuasa MPSP sedangkan mereka yang salah.

"Saya bersimpati dengan anggota yang terlibat, kerana dia masih berada di hospital sedangkan orang yang memukulnya sudah dibebaskan,” katanya.



Dari Sinar Harian