ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

15 February 2011

YB UMNO-APCO-BN Perlis aje Yang Belum MAMPOS MAMPOS......Lagi!



Semua negeri dah ada PRK tahun ini. Dari timur hinga Barat bahkan ke Malaysia Timur. Tinggal lagi negeri Perlis. Negeri terkecik. Tetapi YB dia masih lagi selamat dari disapa oleh Malaikat al-Maut. YB Shahidan! Hangpa banyak-banyaklah  beramal. Semua kita tak tahu bila giliran kita!

Setiap orang akan mati. Tidak siapa yang boleh hidup menongkat langit. Tetapi kematian YB sebelum bulan mac ni akan adalah PRK. Semua kita tahu itulah Hariraya bagi orang politik di Malaysia. Sebab itu dipanggil ‘Pilihanraya’ sebagai pilihan besar-besaran. Kenapa ramai sangat YB mati sekarang? Adakah rakyat sentiasa berdoa agar wakil rakyat mati? Sebab mereka melihat dengan matinya wakil rakyat, maka mencurah-curahlah projek turun dari langit semacam turunnya hujan. Ramai yang merasa. Dari fakir miskin sehingga yang kaya bahkan pihak keselamatan. Semua merasa dari sekecik wang ehsan sehingga projek jutaan. Dapat pulak melihat tokoh-tokoh politik dan pemimpin yang datang menjenguk teratap kediaman mereka. Nak harapkan masa lain jangan diharaplah!

Sekarang ni kat Merlimau. Projek ikut terlintas. Hasrat diminta, semua dimakbul. Tapi pastikan dapat sebelum tarikh mengundi. Kalau tidak… jadi asap jelahh. Jangan terlopong mendengar… projek itu berjuta, projek ini berjuta! Biasanya dah habis pilihanraya… hah! tak nampak muka le. Biasanya yang tertipu ni… orang Umno. Mereka telan umpan sekali dengan kail. Orang PR payah terjerat. Kecuali beberapa sepsis katak dimusim pilihanraya, apabila hujan mula renyai-renyai. Dah habis pilihanraya, dah panas. Bergeletak le kekeringan. Umno pakai buat kayu terompah nak wat pi tandas aje!!

Kekadang kesian juga kat rakyat ni… dia akan memuji dan berterimakasih kepada Umno kerana member sesuatu kepada mereka khususnya dimusim merayu undi sebegini. Mereka tak sedar, pemimpin UMNO ni kedekut. Apa yang mereka perolehi itu bukannya duit poket mereka. Tetapi duit rakyat juga. Mana ada Umno kerja percuma? Duit ehsan tu pun duit yang dikebas dari rakyat. Cuma Melayu mudah lupa… Beza dengan orang Pas atau PR. Semua dari poket mereka. Yang mereka harap pahala dari sisi Allah.