ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 December 2010

blogger sundal Kickdefella busukkan nama baik nik aziz....tapi SPRM kata ok...

SPRM Kata TOk Guru Tidak Bersalah Terima Tajaan haji



blogger kandang babi UMNO....blogger pukimak...makan duit haram dari UMNO....!!!

Masihkan kita ingat tuduhan Kickdefella kononnya TOk Guru Nik Aziz telah menerima rasuah dari seorang ahli perniagaan dalam bentuk tajaan Haji. Semalam SPRM membuat pengumuman Tok Guru Nik Aziz bersih dari tuduhan rasuah terhadap beliau.

Tindakan Kickdefella tersebut hanyalah taktik beliau untuk memburukkan Tok Guru Nik Aziz semata-mata dan tidak ada tujuan lain. Beliau, pada waktu itu, sudah pun menjadi agen UMNO dan beliau mahu mendapat publisiti lebih supaya harga beliau semakin tinggi. Cara terbaik adalah menyerang Tok Guru Nik Aziz dan membuat tuduhan tidak berasas kononnya tajaan Arifahmi itu adalah satu bentuk rasuah.

Padahal, siapa pun yang mendapat tawaran haji tidak akan bertanya kepada penaja berapa banyak wang yang dibelanjakan untuk tajaan tersebut. Itu namanya biadap.

SPRM juga kata perlantikan Arifahmi juga bukan satu bentuk rasuah. Ertinya rekod Tok Guru masih bersih.



penyapu sial


rekod nik aziz bersih tapi yang paling busuk rekodnya mcm bau najis di kandang babi ..ha tu dia si blogger sundal kick dan juak juak cibai UMNOnya....!!!!