ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

25 December 2010

mazhab baru kris-lam yang di agung agung oleh TV giler.......kristian + islam...Ibu Islam Bangga Sambut Bayi Hari Krismas?



Dahsyat ah TV3..tadi tengok Buletin Utama, disiarkan berita sambutan Hari Krismas hari ini 25 Disember.Ayat standard yang biasa di dengar biasa ah..''disambut secara sederhana tetapi meriah'..

Tapi bukan ayat tu yang nak dipersoalkan .Tetapi berita tentang anak-anak yang baru dilahirkan pada 25 Disember berkebetulan dengan hari Krismas ni.Tak silap aku katanya di suatu hospital di KL lebih kurang dalam 28 orang lahir tarikh hari ni.Kemudian ditunjukkanlah sedutan temubual dengan ibu-ibu yang baru bersalin tersebut bagi menunjukkan kebanggaan mereka menyambut bayi pada tarikh tersebut.

Sangka aku yang diinterview itu tentulah dikhususkan ibu-ibu penganut kristian memandangkan 25 Disember sambutan hari agama mereka.Tapi terkezut tengok ada jugak diinterview seorang ibu melayu(yang aku yakin seorang Islam).Beliau seolah-olah cuba dipaparkan oleh TV3 turut gembira kerana menyambut kelahiran bayi di Hari Krismas sepertimana ibu-ibu penganut kristian yang lain.

Apa yang nak ditunjukkan oleh TV3.Konsep 1Malaysiakah atau konsep pluralisme?Sungguh cacamarba ah TV3.Sungguh tak sensitif.Tak serikkah isu Orang Tua Santa Claus sambut raya aidilfitri itu hari? Betullah orang cakap TV3 ni TV3 1/4.Ke guane gamok?"