ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 December 2010

top scorer juara piala suzuki AFF....oppsss top scorer menteri perogol dilindungi pak lah dan KPN....????



Pendedahan oleh WikiLeaks terhadap insiden perogolan seorang pembantu rumah warga Indonesia oleh seorang menteri dalam kerajaan Barisan Nasional telah menambah cemar nama negara.

Nama Malaysia sememangnya telah tercemar teruk lantaran berbagai insiden buruk terutama amalan rasuah, salahlaku para menteri, tinkahlaku dan perangai sundal beberapa isteri menteri serta pembunuhan warga Mongolia yang dipercayai presiden Umno dan isterinya terlibat sama.


Dalam kes yang dipercayai berlaku sekitar awal tahun 2007, lamanweb WikiLeaks telah membuat pendedahan yang silap dengan mengata hanya seorang menteri kabinet Abdullah Badawi yang terlibat. Berdasarkan kepada keadaan semasa, rakyat bolih saja membuat persepsi sekurang-kurangnya tiga jantan jalang yang terlibat. (lihat suspects di sini)

Persepsi ini beralaskan keadaan di mana perdana menteri pada ketika itu tidak mengambil apa-apa tindakan terhadap menteri berkenaan sekalipun dia dipercayai mengetahui perogolan itu berlaku. Ketua Polis Negara pada masa kejadian rogol itu terjadi adalah Musa Hasan. Sesuatu yang amat memalukan pasukan Polis apabila kejadian seperti itu gagal ditangani dengan jujur oleh PDRM.



Join project with Abdullah Badawi



Its ok for the minister to rape. We shared!!

Dalam keadaan dimana Abdullah Badawi yang terkenal dengan perangainya meraba tubuh wanita Cina di Monson Cup dan Musa Hasan yang amat popular dengan perangai membodek pemimpin Umno, tidaklah mustahil sekiranya kerajaan Umno/BN gagal memberi penjelasan dalam isu ini, maka rakyat akan menganggap Abdullah Badawi dan Musa Hasan turut sama dalam kes rogol berkenaan kerna itulah mereka berdua mendiamkan kes tersebut.

Demi membersihkan nama para menteri dan PDRM, tindakan dan siasatan segera wajar dilakukan, kalau tidak.... rakyat akan terus beranggapan Musa Hasan dan Dollah Badawi tumpang semangkok selepas mungkin izin tanpa rela oleh Rais Yakin agaknya!