ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

10 December 2010

nyanyuk tua mahafiraun pun pertikaikan langkah baru kerajaan najib nak menyamun duit rakyat dengan pembelian pesawat baru...!!!

Mahathir pertikai kerajaan BN mahu beli pesawat baru



Mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohammad semalam mempertikaikan keperluan kerajaan menggantikan pesawat tempur buatan Rusia, MiG-29 dengan pesawat baru.

Menurutnya, kerajaan seharusnya mengikut jejak langkah India yang hanya menaik taraf pesawat tempurnya dan tidak berbelanja jutaaan ringgit bagi membeli pesawat baru.

”Malaysia telah bekerjasama dengan India berkaitan pengubahsuaian pesawat buatan Rusia. Mungkin kita sepatutnya mengetahui apakah maksud sebenar menaiktaraf Sukhoi Su-30 dan MiG-29.

“Saya tidak pasti sama ada Malaysia menghadapi ancaman perang. Jika tidak, adalah lebih baik untuk hanya membaik pulih pesawat yang ada,” kata Tun M dipetik dari blognya.

Beliau berkata, berdasarkan laporan antarabangsa, India dikatakan akan menaik-taraf pesawat Sukhoi-30MKI milik negara itu manakala MiG-21 mungkin ‘dibersarakan’ namun MiG-29 akan dinaik-taraf.

Menteri Pertahanan, Datuk Ahmad Zahid Hamidi mendakwa pesawat MiG buatan Russia harus diberhentikan kerana kos penye-lenggaraannya tinggi.

Sebelum ini, Zahid memberitahu Dewan Rakyat bahawa penamatan perkhidmatan pesawat selama 10 tahun itu adalah kerana peningkatan ketara kos penyelenggaraan dan operasi pesawat buatan Rusia itu.

Kementerian Pertahanan dilaporkan menimbang untuk menggantikan pesawat MiG buatan Rusia sama ada dengan SU-35, FA-18 E/F Super Hornet, JAS Gripen, Eurofighter Typhoon, Dassault Aviation Rafael, F-16 C/D Block 52 atau F-15 Eagle.



penyapu sial

dah tak abis abis nak menyamun...kos tinggi lah.dsb...dulu mase beli tak fikir...tak ader beza dengan mahafiraun tua nie dengan najib tong rosak...satu sifu lah katakan...drama nak menyamun...biase lah...yang geng geng penyamun UMNO/BN tak bantah apahal....bagangggg...umno penyamun 1 malaysia....!!!!

pastinya....komisennn.....$$$$$$$$....dulu komisen kapal selam dah sapu....la nie nak sapu komisen beli pesawat pulak....mampoos ko najiis dan UMNO.....!!!!!

bukan komisen jugak...harga pesawat di naikan dari harga semasa..jauh lebih mahal dari   negara lain yang membeli pesawat yang sama....lebihan masuk poket kroni....memang .cilanat....!!!!

No comments:

Post a Comment