ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 December 2010

Wikileaks...... bekas Menteri BN Rogol Amah...!!!!



Tatkala penyokong Umno heboh menjaja cerita fitnah dan aib terhadap adun PAS kononnya berkhalwat dan berzina, (telah dinafikan oleh yg tertuduh, baca di SINI), hari ini seorang blogger tersohor Umno mendedahkan mengenai seorang menteri Umno/BN telah merogol seorang amah warga Indonesia 3 tahun yang lalu...

Pendedahan ini adalah rentetan daripada isu yang didedahkan oleh laman Wikileaks, satu laman yang pernah mengaitkan PM Najib dengan pembunuhan model Monggolia, Altantuya Syaaribuu..boleh rujuk pendedahan dahulu di SINI..(Najib bila nak jawab dan bersihkan diri?)




(Jika dahulu, Rocky's bru pernah mendedahkan skandal '1bilion' menteri BN, klik di SINI utk baca..kali ini beliau mendedahkan pula skandal rogol menteri BN..)

Apa yang ingin penulis highlightkan di sini ialah, cerita mengenai menteri rogol amah ini telah dahulunya diketahui oleh pemimpin tertinggi PAS tertentu semasa kejadian, namun atas sikap tidak mahu menghobohkan keaiban, disamping tiada bukti yg jelas, maka pemimpin PAS ini mengambil pendirian utk mendiamkan sahaja..

Ini diakui sendiri oleh blogger Syed Azizi Aziz atau juga dikenali sebagai Kikdefella, katanya:

"Berita itu saya terima sewaktu saya bersama seorang pemimpin tertinggi PAS dalam kenderaan rasminya di Kota Bharu pada tahun 2007. Pemimpin tertinggi itu menerima panggilan telefon dari seorang pimpinan Badan Bukan Kerajaan berkaitan pekerja Indonesia yang melaporkan secara terperinci insiden tersebut.

Sewaktu saya ke Indonesia, saya dipelawa wakil NGO tersebut untuk menemui dan menemuramah ‘mangsa’ itu. Segala-galanya bagaimanapun berakhir di situ. Saya tidak tahu mengapa pimpinan tertinggi PAS itu tidak mahu mendedahkan hal tersebut untuk kepentingan politik. Namun, syukur kepada Allah."

Ya, pemimpin tertinggi PAS ini memilih utk tidak menhebohkan berita aib ini atas dasar politik...berbeza dengan pemimpin dan blogger Umno pada hari ini, mereka menjaja berita aib dan fitnah walaupun berita tersebut belum terbukti benar dan nyata...fikir2kan..wallahua'lam..

Menteri rogol amah tetapi selamat

KUALA LUMPUR, 23 Dis: WikiLeaks bukan sahaja menyusahkan ahli politik yang masih aktif bahkan juga bakal menyusahkan mereka yang dikira telah bersara dari politik.

Pemimpin sebuah akhbar pro Umno, Rocky Bru atau nama sebenarnya Ahirudin Atan (gambar), menyiarkan pendedahan WikiLeaks bahawa bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi mengetahui salah seorang menterinya telah merogol seorang amah warga Indonesianya.

Namun, tidak ada sebarang tindakan undang-undang diambil ke atas menteri berkenaan.

Menteri berkenaan bagaimanapun selepas itu digugurkan sebagai menteri apabila perubahan kabinet dibuat.



(Jika dahulu kita digemparkan dengan kes rogol bekas ketua menteri Melaka, klik di SINI utk baca, kini siapakah pula menteri yang dikaitkan dgn kes rogol amah warga indonesia sebagaimana yg didedahkan Wikileaks?..yg pasti, berita ini bakal mengundang amukan dahsyat dari rakyat negara jiran..)

Menurut Rocky Bru, beliau telah mendengar cerita rogol oleh menteri kebinet ini sejak tiga tahun lalu tetapi ia tidak dapat disahkan sehinggalah ia didedah oleh WikiLeaks berdasarkan dokumen yang bocor ini.

Peristiwa itu berlaku di Kuala Lumpur pada tahun 2007. Pada Julai 2007, mangsa yang ditemuramah di kampungnya dekat Jawa Tengah, Indonesia telah membuat pengakuan itu.

Laporan itu kemudiannya telah dihantar kepada kedutaan Amerika, Indonesia dan juga kepada pejabat Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi.

Amah yang mempunyai dua anak dan suami itu telah bekerja di rumah menteri berkenaan lapan tahun ketika peristiwa itu berlaku.

Menurut laporan dari sebuah NGO itu, suami amah itu tahu peristiwa ini namun tidak diketahui oleh anak-anaknya.

Namun oleh kerana malu dan takut, usaha untuk mendakwa menteri berkenaan tidak berjaya.


Pria Malaya

No comments:

Post a Comment