ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

13 December 2010

mak ooiii....orang UMNO guna nabi anak muhammad....bapak firaun 1 malaysia mahathir muhammad...kah kah kah sah gila babi orang orang UMNO nie.!!!!

"Maka, Nabi Kamu Adalah Dr Mahathir Muhammad"

Malam tadi entah macamana, saya telah berdebat dgn salah seorang juak UMNO dalam facebook (pakai FB punya chat). Banyaklah topik yang kami perdebatkan. Namun, saya lihat sendiri betapa dangkalnya hujjah juak2 UMNO ni. Benda senang pun tak nampak.

Nak jadi cerita masuklah bab tuduhan liwat/Qazaf. Saya kata, saya tak boleh tuduh orang berzina tanpa 4 orang saksi sebaab itu ajaran Nabi saya, yakni Nabi Muhammad SAW.

Dia kata Nabi dia pun Nabi Muhammad. Saya kata Nabi dia adalah Dr Mahathir Muhammad sebab Dr Mahathir pernah kata kalau nak tunggu 4 orang saksi sampai bila pun Anwar Ibrahim tidak akan didakwa.

Dalam kes Qazaf, kamu ambil "petunjuk" dari Dr Mahathir dan buang petunjuk dari Nabi Muhammad SAW.

Maka, Nabi kamu adalah Dr Mahathir Muhammad. Nabi kami adalah Nabi Muhammad SAW.

Saya kata begitu sebab perkataan "Nabi" dalam bahasa Arab ertinya "pembawa khabar". Ertinya, Nabi Muhammad adalah pembawa khabar dari Allah SWT.

Apabila ajaran Nabi ditolak, ertinya kita telah mengambil NABI BARU. Dalam kes orang UMNO dan hukum Qazaf, Nabi mereka adalah Dr Mahathir Muhammad. Habis cerita.

Bukan setakat hukum qazaf sahaja, perkara lain yang diharamkan Islam banyak dihalalkan oleh UMNO. Contohnya, judi, arak, membuat fitnah, korupsi, menipu, berdusta, kronisma, sihir, murtad, hiburan berlebihan, bunuh Ustaz Ibrahim Libya, khurafat dan bidaah (macam Zambry786 buat)dsbnya.

PAda waktu yang sama, perkara yang tidak diharamkan oleh Islam, diharamkan oleh UMNO. Contohnya: orang bukan Islam masuk masjid, orang bukan Islam gunakan Al Quran untuk berhujjah, ahli kitab gunakan kalimah Allah, doa supaya orang bukan Islam masuk Islam dsbnya.

DAN juga, perkara yang DIWAJIBKAN ALLAH, ditolak oleh UMNO. COntohnya: Hudud dan Qisas. UMNO secara TERBUKA menolak hukum hudud dan Qisas yang DIWAJIBKAN oleh Allah SWT ke atas semua orang Islam

Harap semua ahli UMNO beringat. Perkara Qazaf ini adalah perkara agama dan ianya diperhitungkan di akhirat kelak.

Wallahualam

Tulang Besi

No comments:

Post a Comment