ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

08 December 2010

tolak islam....KM melaka syok sendiri...sekolah hamil haramjadah beliau tiada sambutan di negeri negeri lain takbiran UMNO/BN...!!!



bapak anak haram sekolah hamil ali rustam

Baru-baru ini kecoh pasal Melaka mahu tubuh sekolah bagi orang mengandung luar nikah.

Ramai menempelak idea KM Melaka, Datuk Seri Mohd Ali Rustam itu kerana seolah-olah menggalakkan perlakuan sumbang terus berlaku. Mereka yang mengandung selepas berzina akan merasa selamat kerana ada tempat perlindungan seperti ‘sekolah harapan’.

Namun idea KM Melaka itu nampaknya tidak mendapat sambutan daripada negeri-negeri di bawah pentadbiran BN yang lain. Mungkin mereka tidak mahu terpalit ‘tahi ayam’ seperti Melaka yang ditempelak dan mendapat tentangan pelbagai pihak.

Sinar Harian - Kerajaan Negeri tidak bercadang untuk mengikut langkah Melaka mewujudkan Sekolah Harapan dalam usaha membantu remaja bermasalah.

Pengerusi Jawatankuasa Bertindak Pembangunan Modal Insan, Belia dan Sukan negeri, Datuk Abd Samad Ibrahim berkata, setakat ini, masalah melibatkan gejala sosial di negeri ini masih boleh dikendalikan dengan baik.

Malah, katanya, Kerajaan Negeri juga mempunyai cara tersendiri tanpa perlu mengikut langkah Melaka.

“Kerajaan Negeri tidak mempunyai perancangan untuk mewujudkan sekolah berkenaan kerana banyak program yang kita buat bagi membasmi dan mengurangkan gejala negatif ini.

“Dalam pada itu, kita juga mengadakan tindakan proaktif menangani gejala sosial kepada semua lapisan masyarakat termasuk golongan muda,” katanya.

Di samping itu, Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Negeri Sembilan (JHEAINS) juga mengadakan taklimat serta seminar penerangan jenayah syariah ke semua daerah, sekolah-sekolah dan Institusi Pengajian Tinggi (IPT) dari masa ke semasa," katanya kepada Sinar Harian, di sini semalam.

Selain itu, katanya, operasi khas dua bulan sekali jabatan bersama Polis Diraja Malaysia (PDRM) sudah lama dilaksanakan termasuk memantau kegiatan membabitkan kesalahan di bawah Seksyen 7 (EJSNS) iaitu Meminum Minuman Memabukkan.

“Manakala, operasi berjadual harian termasuk rondaan dijalankan sepanjang tahun, khasnya di lokasi tumpuan remaja melibatkan taman awam dan dataran seperti Dataran Seremban, Dataran Senawang, Dataran Nilai dan sebagainya,” katanya.

Abd Samad berkata, Kementerian Belia dan Sukan turut memain peranan bagi menangani gejala sosial seperti Mat Rempit, dadah serta pergaulan bebas di kalangan remaja.

No comments:

Post a Comment