ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

21 December 2010

pukimak haramjadah punya UMNO .....tangkap syiah untuk tutup ajaran sesat UMNO sembah APCO 1 malaysia



Pada ketika ahli - ahli Parlimen di gantung kerana cuba menentang Zionis APCO kini pengikut mazhab syiah pula di tangkap kononnya di tuduh sesat.Apa sudah jadi dengan kerajaan UMNOPCO,adakah plan untuk mengalih perhatian rakyat terhadap isu air dan isu APCO dah terbarai? sebab kalau di fikirkan syiah bukan masalah besar di malaysia berbanding dengan ajaran - ajaran sesat yang lain termasuk yang pernah di lakukan dek Zambry Kader.

Selama 50 tahun kebelakangan ini pun lebih 80% dari umat islam di malaysia mengamalkan cara hidup dan budaya syiah contohnya kalau kita lihat di kampung - kampung masih ada lagi di antara mereka yang masih menyambut hari asyura dan hari karbala dan apabila tiba hari perayaan tersebut maka mereka akan memasak bubur asyura bagi meraikan hari tersebut.Takde pun ada mana - mana ulama yang kata ini sesat dan tak de pula mana - mana jabatan agama nak tangkap diorang.

Syiah adalah sekadar mazhab manakala agamanya pula adalah islam mungkin kewujudan kumpulan - kumpulan pelampau dalam mana - mana mazhab pun menyebabkan ia akan kelihatan menyeleweng.Dari asal sejarahnya Syiah adalah nama yang di reka oleh orang yahudi untuk menggelarkan penyokong - penyokong setia Saidina Ali.Golongan amat mementing ketinggian ilmu sama seperti saidina ali hingga ada yang melampau sehingga mengagung - agungkan saidina ali.

Nampaknya kalau kita lihat dari sudut global Syiah Adalah Islam manakala Musuh Syiah yang nombor satu adalah Zionis Israel sama seperti Sayyid Hasan Nasarallah dan juga Mahmoud Ahmadinejad.Jadi adakah Zionis sudah bagi arahan pada UMNPCO untuk memerangi Syiah di malaysia.Penganut dan negara yang mermazhab syiah adalah negara Islam,kalau negara ini negara ajaran sesat mengapa Pakistan,Iran dan Lebanon boleh di terima menjadi ahli OIC.



Tetapi realitinya di sini kalau kita lihat ajaran syiah ini amat menarik minat anak - anak muda ini kerana ajaran syiah menentang imperialis anglo-amerika manakala sunni cara Arab Saudi mengajar semua orang jadi barua Amerika dan Israel,kerajaan syiah Iran bangun menentang kuasa imperialis Amerika,Tetapi sunni Arab Saudi pula tunduk dan menyembah Amerika dan Israel.

Tetapi Syiah mengajar anak - anak muda supaya bangkit dan musnahkan Israel dan barua - baruanya (termasuk UMNO) dari peta dunia apabila prinsip Politik syiah itu bersifat menentang Amerika dan Israel tetapi Sunni Arab Saudi pula menyokong Amerika dan Israel contohnya kita sendiri lihat Mesir dan Jordan sendiri mengadakan hubungan diplomatik dengan negara haram ini.

Apabila palestin di zalimi dan di robek - robek oleh Anak - anak haram Zionis. golongan sunni ini di lihat berdiam diri dan berpeluk tubuh, tetapi yang tegar membekalkan senjata dan bantuan kewangan kepada Pejuang - pejuang Palestin adalah Syiah.Mungkin kita masih ingat lagi ada beberapa pejuang - pejuang Palestin yang di tangkap apabila cuba menyeludup senjata buatan Iran ke Ramallah di berapa lama dahulu dan george bush menuntut supaya pemimpin Palestin menjawab tentang penyeludupan itu.

Tapi kini di hadapan kita adalah golongan sunni yang menjadi barua Amerika dan Israel sama dengan sunni Arab Saudi.Mereka adalah UMNOPCO,kita sendiri telah saklsikan bagaimana Zahid Hamidi ke Tel Aviv dan berbincang secara tertutup dengan Ehud Barak.Kita sendiri lihat bagaimana dua orang agen MOSSAD yang di tahan kerana menceroboh ibu pejabat polis Bukit Aman di lepaskan begitu sahaja.







Kita sendiri lihat perlakuan kerajaan UMNOPCO adalah persis siapa hingga kita tak perlu untuk ke baitulaham,jenin atau pun ramallah untuk melihat pengusiran kejam oleh Israel.Kita hanya perlu saksikan sendiri pengusiran yang di lakukan di kampung Chu badak,kampung melayu Ampang,kampung Berembang dan Rimba Jaya.

Mereka - mereka ini khususnya orang melayu islam di usir dengan cara yang amat zalim sekali,rumah - rumah mereka di robohkan oleh jentolak dan bulldozer dan sebelum itu dalam TV3 suku mereka gah berkata yang mana penduduk - penduduk yang dah tinggal di kampung ini hampir 100 tahun adalah setinggan dan pendatang.Ia nya persis perlakuan Zionis Israel di tebing Gaza yang mengusir penduduk palestin dan mendakwa penduduk palestin adalah pendatang dan pelarian.

Manakala polis,FRU dan Cawangan Khas di gunakan untuk melakukan kekerasan dan kekasaran ke atas penduduk - penduduk yang di usir,perlakuan ini persis seperti yang di lakukan oleh tentera dan polis israel di Jenin dan tebing Gaza.Tidak kurang pula "Abang Long" dan "Abang Ngah"(Pekida) yang bertindak sebagai gangster yang bertujuan untuk menakut - nakutkan penduduk kampung juga persis dengan dua gangster yahudi yang berkerjasama dengan regim zionis untuk menghalau penduduk palestin iaitu "Irgun" dan "Haganah".



"Pada ketika ahli - ahli Parlimen di gantung kerana cuba menentang Zionis APCO kini pengikut mazhab syiah pula di tangkap kononnya di tuduh sesat.Apa sudah jadi dengan kerajaan UMNOPCO,adakah plan untuk mengalih perhatian rakyat terhadap isu air dan isu APCO dah terbarai? sebab kalau di fikirkan syiah bukan masalah besar di malaysia berbanding dengan ajaran - ajaran sesat yang lain termasuk yang pernah di lakukan dek Zambry Kader.

Selama 50 tahun kebelakangan ini pun lebih 80% dari umat islam di malaysia mengamalkan cara hidup dan budaya syiah contohnya kalau kita lihat di kampung - kampung masih ada lagi di antara mereka yang masih menyambut hari asyura dan hari karbala dan apabila tiba hari perayaan tersebut maka mereka akan memasak bubur asyura bagi meraikan hari tersebut.Takde pun ada mana - mana ulama yang kata ini sesat dan tak de pula mana - mana jabatan agama nak tangkap diorang.

Syiah adalah sekadar mazhab manakala agamanya pula adalah islam mungkin kewujudan kumpulan - kumpulan pelampau dalam mana - mana mazhab pun menyebabkan ia akan kelihatan menyeleweng.Dari asal sejarahnya Syiah adalah nama yang di reka oleh orang yahudi untuk menggelarkan penyokong - penyokong setia Saidina Ali.Golongan amat mementing ketinggian ilmu sama seperti saidina ali hingga ada yang melampau sehingga mengagung - agungkan saidina ali.

Nampaknya kalau kita lihat dari sudut global Syiah Adalah Islam manakala Musuh Syiah yang nombor satu adalah Zionis Israel sama seperti Sayyid Hasan Nasarallah dan juga Mahmoud Ahmadinejad.Jadi adakah Zionis sudah bagi arahan pada UMNPCO untuk memerangi Syiah di malaysia.Penganut dan negara yang mermazhab syiah adalah negara Islam,kalau negara ini negara ajaran sesat mengapa Pakistan,Iran dan Lebanon boleh di terima menjadi ahli OIC.

Tetapi realitinya di sini kalau kita lihat ajaran syiah ini amat menarik minat anak - anak muda ini kerana ajaran syiah menentang imperialis anglo-amerika manakala sunni cara Arab Saudi mengajar semua orang jadi barua Amerika dan Israel,kerajaan syiah Iran bangun menentang kuasa imperialis Amerika,Tetapi sunni Arab Saudi pula tunduk dan menyembah Amerika dan Israel.

Tetapi Syiah mengajar anak - anak muda supaya bangkit dan musnahkan Israel dan barua - baruanya (termasuk UMNO) dari peta dunia apabila prinsip Politik syiah itu bersifat menentang Amerika dan Israel tetapi Sunni Arab Saudi pula menyokong Amerika dan Israel contohnya kita sendiri lihat Mesir dan Jordan sendiri mengadakan hubungan diplomatik dengan negara haram ini.

Apabila palestin di zalimi dan di robek - robek oleh Anak - anak haram Zionis. golongan sunni ini di lihat berdiam diri dan berpeluk tubuh, tetapi yang tegar membekalkan senjata dan bantuan kewangan kepada Pejuang - pejuang Palestin adalah Syiah.Mungkin kita masih ingat lagi ada beberapa pejuang - pejuang Palestin yang di tangkap apabila cuba menyeludup senjata buatan Iran ke Ramallah di berapa lama dahulu dan george bush menuntut supaya pemimpin Palestin menjawab tentang penyeludupan itu.

Tapi kini di hadapan kita adalah golongan sunni yang menjadi barua Amerika dan Israel sama dengan sunni Arab Saudi.Mereka adalah UMNOPCO,kita sendiri telah saklsikan bagaimana Zahid Hamidi ke Tel Aviv dan berbincang secara tertutup dengan Ehud Barak.Kita sendiri lihat bagaimana dua orang agen MOSSAD yang di tahan kerana menceroboh ibu pejabat polis Bukit Aman di lepaskan begitu sahaja.

Kita sendiri lihat perlakuan kerajaan UMNOPCO adalah persis siapa hingga kita tak perlu untuk ke baitulaham,jenin atau pun ramallah untuk melihat pengusiran kejam oleh Israel.Kita hanya perlu saksikan sendiri pengusiran yang di lakukan di kampung Chu badak,kampung melayu Ampang,kampung Berembang dan Rimba Jaya.

Mereka - mereka ini khususnya orang melayu islam di usir dengan cara yang amat zalim sekali,rumah - rumah mereka di robohkan oleh jentolak dan bulldozer dan sebelum itu dalam TV3 suku mereka gah berkata yang mana penduduk - penduduk yang dah tinggal di kampung ini hampir 100 tahun adalah setinggan dan pendatang.Ia nya persis perlakuan Zionis Israel di tebing Gaza yang mengusir penduduk palestin dan mendakwa penduduk palestin adalah pendatang dan pelarian.

Manakala polis,FRU dan Cawangan Khas di gunakan untuk melakukan kekerasan dan kekasaran ke atas penduduk - penduduk yang di usir,perlakuan ini persis seperti yang di lakukan oleh tentera dan polis israel di Jenin dan tebing Gaza.Tidak kurang pula "Abang Long" dan "Abang Ngah"(Pekida) yang bertindak sebagai gangster yang bertujuan untuk menakut - nakutkan penduduk kampung juga persis dengan dua gangster yahudi yang berkerjasama dengan regim zionis untuk menghalau penduduk palestin iaitu "Irgun" dan "Haganah".

Kita tak perlu ke Gaza untuk melihat pembunuhan beramai - ramai tapi cukup sahaja kita lihat kezaliman di kampung memali.Kesan tembakan pada dinding sekolah semuanya masih jelas dan tidak ada satu pun negara di dunia ini yang menangkap seluruh penduduk kampung termasuk wanita,orang tua dan kanak - kanak dan memenjarakan mereka melainkan Zionis Israel. Tetapi kita tak perlu hairan yang fenomena itu ada di memali.Cuba fikirkan daripada siapakah mereka(UMNO) belajar semua ini?

Mereka kata ajaran syiah mendakwa hanya mereka sahaja yang betul tapi cuba lihat apa yang mereka (UMNO) lakukan seperti rasuah,penyelewengan kuasa, kezaliman, dan pembunuhan yang di nafikan,tidakkah ini juga menunjukkan yang mereka(UMNOPCO) lebih teruk daripada syiah.sekurang - kurangnya syiah tak ajar pengikutnya rampas tanah orang,sekurang - kurang syiah tak ajar pengikutnya menipu orang dan rasuah.



sekarang maka terbongenglah di hadapan mata kita yang mana mereka - mereka ini adalah barua - barua kepada Zionis Israel.Oleh itu apa lagi yang kita tunggu kita di halalkan untuk bangun memberontak kerana di hadapan kita adalah barua kepada musuh no.1 Umat islam iaitu Israel Zionis.Mungkin ada di antara kita anak - anak muda bukan di kalangan syiah,sunnah, mahupun khawarij.Mungkin ada antara kita adalah di kalangan Para Revolusioner dan juga Mujahid yang bangkit memberontak untuk menuntut keadilan atas segala kezaliman yang di lakukan oleh keparat - keparat UMNOPCO yang menjadi kuda tungangan Israel Zionis.


OLEH ITU APA TUNGGU LAGI! MARI KITA BANGUN MEMBERONTAK! TEGAK KAN JIHAD FI SABILLAH!


sumber lss